Alla inlägg den 21 juni 2007

Av S - 21 juni 2007 17:50

Ja, så var det färdigplanerat för midsommar iår också. Och efter många olika val faktiskt, ovanligt det, så slutar det med att jag åker upp till härnta och firar med syster och hennes familj. Jag är inte så värst supasugen, så det passar jue alldeles utmärkt det här. [:


Idag har jag inte fått mkt alls gjort, mest suttit och spelat. Var bara ner en snabbis på staden och träffade Anna eftersom hon hade mitt visakort. :P

Hon funderade på om hon och Björn skulle följa med upp till syrran imorrn, men dem beslutade sig för att stanna hemma och bara ta det lugnt. Tråkigt, men, det kommer väl fler gånger. [:


Så nu har jag packat typ halva min garderob, jag vet inte vad jag vill ha på mig imorrn, och jag har varit alldeles för trött för att hämta ut linnet jag la undan igår, kan jue hoppas på att det finns kvar till veckan kanske. Det var ursött faktiskt. Kan vara nåt att ha på bröllopet kanske. ^-^


Nu ska jag se om jag hinner spela en omgång till innan systeryster är här.


Ha en jättebra midsommar alla vänner, dem som jag känner och inte känner.



Bilderna ovan är från midsommar -05. Oscar verkar ganska nöjd över chipspåsen dem vann i kubbturneringen. [:

Tredje bilden är från midsommar -06. Vars var alla tjejjer?

Imorrn eller på lördag kanske ni får njuta av en -07 bild. [; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards