Alla inlägg den 23 juni 2007

Av S - 23 juni 2007 16:31

Goddagens!

Nu är man hemkommen till stora staden igen. Typ. Emma skjutsade hem mig så jag var hemma för typ 30 minuter sen. Och dagarna upp i härnta har varit så skönt såå! :D

Torsdagen har ni jue redan läst om, så jag hoppar direkt till midsommarafton. 


Jag, Leija å Emma tog bilen in till härnösand för att handla det sista till maten och sådär. Sen när vi kom hem igen så vare bara att börja förbereda all mat. Var skönt att få det gjort, för när vi skulle äta så vare bara att plocka fram. [:

När vi hade förberett så gick vi ut och plockade blommor och gjorde en fiiin stång. (Emma gjorde ringarna och jag gjorde resten :P) Vi fick dock ta en apus mot slutet för vi höll på att bli uppätna av alla mygg och småkryp, när vi kom in fick jag det även bekräftat att min rygg var full med myggbett å sånt. Den såg helt sjuk ut faktiskt. Men kliandet gick över rätt fort. 

När vi var klar med stången så började vi äta, först det "kalla".. sill, västerbottenpaj å lite röror. Jag smakade faktiskt på en sill (Emma blev stolt å kom på att ja höll på att växa upp), och, det var inte så äckligt som jag trott faktiskt, höll mig dock bara till den lilla biten. :P

När det var klart så tog vi en liiiten matpaus medans barnen fick äta sin mat. Sen satte vi igång med grillandet till oss vuxna. Huur gott som helst var det med kött, grillspett, sås, sallad och ugnsrostad potatissallad typ. [:

Efter det så satt vi å prata skit ett tag på altanen och ungarna härjade på, hann även med lite dans runt stången. ^-^ Lite senare blev det kubbspel, jag var kanske helt bäst. Vann första gången när ja spelade mot Emma å Johan, andra gången spelade bara jag å Emma, hon tog ner ALLA mina kubbar innan jag hade tagit nån av henne, ändå vann jag. ;P 

Spelade en tredje gång lite senare, men den matchen gavs upp då det blev lite halvkallt. Men vi satt ute på altanen å pratade skit framåt 1-2 nån gång. Sen satt vi inne ett tag tills Johan till slut däckade i en fåtölj, jag å Emma satt uppe en stund å kollade på teve å pratade skit innan vi oxå gick å la oss, en mkt lyckad kväll å ja är glad att ja åkte dit ist. för på fest. [:


Idag blev det sent uppvaknande, men det var såå skönt att få sova lite längre än vanligt. Sen gick ja ut i solen en stnd, det var typ asvarmt! Sen fixade jag lunch/middagen för dagen som vi satt ute och åt innan Emma skjutsade hem mig. [: 

Bra början på helgen, får väl se vad som händer härnäst.

P&K

 (kommer lite bilder oxå, vi hade våran egen ordningsvak, kolla även på bilden där Johan står å juckar mot mig, varför ser jag så glad ut?)


Måste även lägga in Emmas fina "kommentar".


Johan sjunger på en låt: "Die motherfucker, die!"

Emma: Eh, jaha, tack då.

Sara: Euhm, Emma, är du en motherfucker???

Emma: Hm, nej det är jag jue inte. 

 ;D




Slutligen så kommer det tråkiga, Matilda som jag brukar läsa om dagligen, som jag har länkat till på min sida även, förlorade igår kampen mot dem "dumma prickarna", hon är numera en ängel. Har suttit och läst om henne varje dag nästan och hoppats o trott att hon faktiskt skulle klara det, men nej. Även om jag inte kände henne, även om hon har det bättre där hon är nu, så kan man inte läsa om det utan att det kommer tårar. ]:

Så, Vila I Frid nu AVBMMM!

http://hem.passagen.se/dummapricken/
Av S - 23 juni 2007 02:40

Asså jag är på väg till sängen.. jag tänkte inte skriva nåt nu, bara kika in. Var bara så mustigt att preciiis nu när ja kollade på besökartjoffset så stod det på exakt 1000! Lite tufft. [;

Imorrn kommer det bilder. ^-^

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards