Alla inlägg den 24 juni 2007

Av S - 24 juni 2007 17:03

Goddau goddau!

Idag är det lite halvslitet, men inte så jättefarligt. [:


Igår när jag väl bestämt mig för att stanna hemma och bara ta det lugnt så låg jag o sms:ade med Anna, hon yttrade sig om att andra Anna var sugen på utgång, jaha, så vare bara å lägga ner det där med att ta det lugnt. :P

AnnaG kom hit när hon hade ätit, hon skulle bara leka lite med oss innan hon börja jobba stackarn, sen ramlade Anna Å in efter en timme eller så.

Vi satt å prata skit, AnnaG fixade mitt hår å min make, tog ingen bild den här gången dock, det glömdes bort.

En stund före 22 så gick G:et iväg på jobbet å vi andra 2 surrade lite mer innan vi kom på att vi skulle gå ner på dallan och ta nån öl innan vi skulle gå vidare.

Och så blev det, vi tog vårt pick å pack och vandrade ner på dallan, när vi precis satt oss med vår första öl så fick vi sällskap av "han ja inte kan namnet på" och en tjejkompis till honom. Dem köpte även in en snacksbricka som vi mumsade lite på, sen blev det några fler öl innan vi gick vidare ner på Olles. Väl där nere så blev det en shot, minttu för mig å sambukka för anna. Dock så var sambukkan såå stor, så ja fick ta lite av den oxå.  Sen blev det lite mer cider och öl innan vi ramlade över på coppers. 

Där fick vi sällskap av lars och bobbs på uteserveringen, och sen gick vi över på olles igen. Sen efter stängning så stod vi utanför å väntade först på att anna skulle bli klar, sen drog dem hem å ja satt å väntade på att min skjuts skulle sluta oxå. Vet inte riktigt vad klockan var när ja kom hem, 4-4.30 nån gång. Kvällen var iaf helt lyckad från min sida. 


Idag har jag typ inte gjort ett skit. ]: Nån som vill leka ikväll?  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards