Alla inlägg den 25 juni 2007

Av S - 25 juni 2007 23:01

Hej hoppsan!

Har väl inte hänt så jättemkt sedan sist jag skrev. Var ner på stan å träffade på AnnaG en sväng, vi gick bort på syrrans jobb å grejjade på lite. Sen skulle vi gå å äta, satt väl å funderade i ungefär hundra år innan vi kom fram till Bitelines tacobuffé. Mums var det, kändes dock som att man skulle rulla ut därifrån. Var sedan ner på systerysters jobb igen och lämnade hennes visakort, hade gärna behållt det.. men men.. ;P

Sen gick vi på stan en sväng å kikade på kläder, tittade än en gång på den fiiina klänningen, men men.. får se hur jag gör med den.

Blir tidig kväll för mig, typ nu ungefär, jag kom på förut att jag ska på den där förnedringen imorrn. ]:

Så gnatt! 

Av S - 25 juni 2007 15:22

Hej hopp, gummisnopp!

Gårdagskvällen blev såå lugn för min del, och det var bara såå himla skönt. [:

Låg i sängen med laptopen hela kvällen mer eller mindre å glodde på film.


Idag vaknade jag med tuppen, typ, dem håller på å grejjar med vägen här preciiis utanför mitt fönster, och såklart ska dem börja med det typ mitt i natten känns det som. Grejjade på och har haft mig hela förmiddagen, sen runt 13 så gick jag ner på stan å träffade Anna Å, vi köpte oss en kulglass å satte ner arslet på en bänk. Det är gudomligt varmt idag. Sen sprang vi runt och kollade i alla affärer typ, hittade en klänning som var söt, testade och sådär, men vet liksom inte om plånboken räcker till den i dem här tiderna.

Anna har precis åkt hem, så jag kom nyss innanför dörren typ, skulle bara hem å hämta rc så ska jag gå bort till AnnaGs jobb å möta henne för en sväng på staden, orka sitta hemma när det är såhär fint väder och man är ledig liksom. ^-^ 


Hoppas ni andra oxå har en underbar dag. (förutom att det stinker asfalt i hela min lägenhet) 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards