Alla inlägg den 27 juni 2007

Av S - 27 juni 2007 15:20

Idag träffade jag en trevlig granne när jag var på väg å hämta tvätten, det var typ nästan en gubbe men han var väldigt trevlig, han skulle tvätta så han blev lite glad när jag sa att jag var klar. [:


När jag var klar så spelade jag en stund innan jag var tvungen att springa ner å möta Veronica å Frida på staden, vi systemetdejtade å köpte presenter. [:

När vi alla skulle gå hem så träffade jag på en mamma från dagis, med sina 2 barn, tittade lite när Ida klättrade på draken å sen så pratade jag lite med mamman. Hon hoppades att jag skulle få jobbet, för isåfall skulle jag visst ha hand om Idas lillebror när han börjar, jag skulle alltså ha hand om deras inskolning, hon var jätteglad över det så en liten sten ramlade loss från mig. Jag har nämligen varit lite orolig just för det där med inskolning eftersom jag aldrig har haft någon. Men när hon var så glad och verkligen ville ha mig som "inskolare" så blev jag glad, plus att hon jue redan haft ett barn där, så vet liksom det mesta ändå. Så det blir bra träning för mig. [: Och det som har gjort min dag är liksom att hon sa att hon ville ha just mig, man blir liksom väldigt glad då faktiskt. [:


Nu ska jag typ fixa lite mat och göra mig klar för att åka bort till Veronica. Känns som att ja inte kommer vara klar förräns om 100 år typ. ]:

Av S - 27 juni 2007 10:43

Ja, det kan man jue fråga sig, jag vill ha soool, det är förfaen sommar!! ];


Vädret till ära så håller jag på att tvätta, ska dock bara tvätta en maskin, någe mer orkar jag inte med idag. Sen ska jag nog kanske städa lite, tänkte eg följa med Jessica till hennes mormor en sväng, men kom på när jag vaknade att jag måste jue träffa Anna när hon slutar idag. Kan bli stressigt värre då. ]:


Nu ska ja äta frukost och spela lite innan ja ska hänga tvätt. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards