Alla inlägg den 30 juni 2007

Av S - 30 juni 2007 12:46

Huuua, vaaad jag är trött idag! Helt sjukt, och ändå så har jag jue inte sovit superlite liksom, runt en 7 timmar kanske, och det borde jue räcka tycke man.


Klev väl upp vid sisådär halv 11 iallafall, blev lite spel i vanlig ordning, sen lite frukost och nu har jag precis kommit ur duschen. Ska snart gå ner å träffa Veronica antar jag, eller ja, innan gröna skylten stänger iallafall. [; Sen får vi väl se vad dagen visar.


Fick även kanske väääärldens roligaste samtal nyss, grattis du, som följer med en tjej och vaknar upp i mammans säng. Nämner faen inga namn, men det var bra gjort, faen så jag garva. :D


Nu ska jag leta kläder.

Ha en bra lördag alla. [: 

Av S - 30 juni 2007 03:55

Ja, det är väl det man kan kalla det vissa dagar. :P


Ikväll skulle ja umgås med Jessica o co, vi hann typ bara med att äta på Kubengrillen(?) och inte mkt mer, Kenta ringde medans vi satt och åt, så jag fick snällt åka ner och jobba på Primero nu ikväll, har typ nyss kommit hem. Var väl helt okej att jobba där, bara det att det inte är såå många som hänger in jackan såhär på sommarn, dem flesta har typ lämnat den hemma, så det är inte så mkt att göra. Tur jag träffade på några jag känner iallafall så jag fick mig några korta pratstunder. [:  Sitter här nu, trött och hungrig, känns som att jag väntar med att stilla min hunger tills jag vaknar igen, för annars lär jag bli pigg typ, och det vill jag inte, måste sova. Men det är poliser här utanför och såklart så blir jag nyfiken, tänk om det är någe hemskt som har hänt, då äre jue inge spännande. ]: Jag var även väldigt duktig inatt när jag gick hem, gick heeela vägen efter "stora" vägen istället för att gena över navet, vet inte, men fick nån konstig känsla så jag ville gå där det var lite trafik. [: 


Nu ska jag bara skriva EN sak till, sen ska jag sova. Typ kvällens skönaste.


Hörs i baren:

Person 1: Drick den där nu då!!! 

Person 2: Men njäe, jag vill inte..

Person 1: Vill du komma tillbaka på måndag?

Person 2: Ja, gärna.

Person 1: Bra, då dricker du upp den där nu!


Var några som hade personalfest. ;P


Sen träffade jag även Daniel.

D: Heeej Sara, allt bra?

S: Jarå, lite trött, själv då?

D: Ja... är full!


[:


Nu säger jag gonatt och hoppas på att polisen åker snart.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards