Alla inlägg den 1 juli 2007

Av S - 1 juli 2007 21:02

Jag träffade på Mr Söt igår. Det var skoj. Har inte träffat han på värsta länge. [:

Av S - 1 juli 2007 20:55

Hej hopp!

Asso, jag skrev ett långt inlägg förut idag men såg nu att det inte kommit upp alls, skumt det, å less blev jag. ];


Aja, gårdagen var som sagt väldigt rolig, men jag håller med Veronica om att det var lite tärt att dricka så länge, å så mkt men knappt känna av nåt, det kom väl mera mot slutet liksom, när det var typ dags att gå. Men men, får väl ladda upp med litervis av alkohol till gatufesten då. ]:


Sov länge idag, det var skönt eftersom jag kom hem så sent, men det var ändå lite småjobbigt att sova bort så stor del av dagen, men antar att man behöver det ibland.


Nu sitter jag hemma hos mamma, vi har precis smällt i oss massa god mat, vi har grillat, gjort egna strips osså käkat lite sås, grönsaker o så till. Blev massa kött även, typ fläskfile, oxbiff, pepparbiff och lövbiffar. Var hur mumsigt som helst, men nu är jag pm. Blir nog lite till lunch imorrn kanske innan jag drar ner på staden. [:


Var lite synd om lillasyster som blev avis bara, och hon saknar mig.

"Stannar Sara till på tisdag? -Nje, tills imorrn tror jag. -Meeh, jag har jue inte träffat henne på typ ett halvår!!" ]:

Iofs överdrev hon en liiiten bit, men det är skoj att vara lite saknad. [: Så ska nog vandra med henne och mami lite på staden imorrn.


Whee, gatufesten närmar sig med stormsteg, den börjar jue typ imorrn. NIce nice det, så imorrn ska jag köpa mig en biljett tänkte jag. [:

Också ska jag träffa AnnaG:et, ryktades nåt om en fika. Myspys det.


Nu ska jag sätta ner arslet i soffan och kolla på film med mamma.

Pöss hej! 

Av S - 1 juli 2007 05:10

Yeah, jag är fortfarande vaken, säg åt mig å sova. ]:


Dagen började med en sväng på staden, träffade på alla möjliga. [: Sen träffade jag på huvudpersonen för dagen, Veronica. [: Vi gick på bolaget å inhandlad alkohol, gick upp till ga-parken där det var supermkt folk... eller inte. Men vi hade trevligt iaf. vi alla 7-8 pers som var där, blev lite kubbspelande och alkoholdrickande (iaf för mig å Veronica), sen drog alla fegisar utom jag, Veronica å Diana, osså kom Kalle, Malin, Jacob o Blenda. Så vi satt där å var sociala å pratade skit med varann ett bra tag innan vi beslöt oss för att gå ner på Storgatan BK (alla utom Di som gick hem)för att äta lite. Gott vare med mat å kaffedrink. Pojkarna+ Blenda gick hem eftersom, sen drog vi andra ner påvår egen lilla förfest. :P


Efter våran fina förfest så blev det vidare till Olearys för lite mer alkohole, värsta goda drinken vi fick Veronica, det var typ glass-smak. [: Efter ett tag kom AnnaG ner oxå, å det blev springade mellan alla krogar där nere. [: Hade en väldans trevlig kväll faktiskt.


Runt halv3-3 så började alla dra sig hemåt, det skulle jag oxå göra, men gick ner till syster eftersom jag inte fick gå hem själv. Och där blev jag kvar till nyss. ]: Fick iallafall en macka från subway, massa skitprat å sådär, trevligt igen. Kvällen har för min del varit helt lyckad. :D


Nu ska ja typ hoppa i säng, imorrn kanske det kommer en bild eller 2. [: Gnatt.





ps. varför är han så söt? ]:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards