Alla inlägg den 2 juli 2007

Av S - 2 juli 2007 20:54

Tjosan igen då. [;

Nuu har jag varit nere på stan heeela dagen känns det som. Var jue bara hem en snabbis förut innan Anna ringde och ville fika. Så jag gick ner å mötte upp henne och Amanda för en fika på Ch. Var skönt att sitta i solen, blev dock lite småkyligt nu när vi gick hemåt.

Har som vanligt inge vettigt å skriva, lillasyster åkte visst ner på stan förut verkar det som, så jag orkar inte åka dit ikväll. Får se, imorrn kanske. [:  

Av S - 2 juli 2007 17:41

Goddagens.

Jag har varit nere på stan idag, vaaaarm, jag kom typ nyss hem, och ska nog ner å möta Anna snart igen.

Jag å lillasyster åkte ner förut för att bara kolla runt litegranna. Vi satt oss i Vängåvan och käkade lite jordgubbar och solade. Det var skönt. [:

Sen vandrade vi runt lite på stan o kikade o handlade litegrann, blev även en mjukglass(kulglass för mig) nu innan vi gick hitåt eftersom Stina hade sin vespa här utanför. [:

Så mkt mer hade jag inte från mig just nu. [:  

Av S - 2 juli 2007 13:21

Yeah, sol sol sol! Me like it!

 Balkongen är vaaarm, solen ligger på, härligt härligt det är med sommar.

Ska typ hoppa in i duschen strax för att vandra ner på staden sen.
Ska ner en sväng med lillasyster tänkte jag, sen ska jag träffa Anna en sväng också. [:

Jag vet inte hur jag ska göra ikväll om jag ska gå hem eller åka hit, Stina saknar jue mig, och hon skulle göra marängsviss! Svårt val det där. :P

Är även glad för hennes skull, hon har varit så duktig nu i 9:an och pluggat upp så hon inte haft nåt streck eller ig, så nu idag kom gymnasiepapperna. Hon kan välja och vraka för hon kom in på alla 3 linjerna hon valt. [:  


Nu ska jag duscha magen.

Jag har tjejont. ]; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards