Alla inlägg den 4 juli 2007

Av S - 4 juli 2007 15:50

Goddagens alles!

Idag är det onsdag, idag börjar festen på riktigt! ;D

Har suttit hemma hela dagen å väntat på den där jävla lönen som inte vill komma, jag blir vansinnig! Ska se om det går att ordna, annars blir det tärt.


Har duschat, makeupat mig(skaffat ett ansikte) och klätt mig. Vet inte om jag vill ha dem här kläderna riktigt, men det får gå för idag. :P

Ska snart gå ner å möta Anna på stan, hon slutar om 6 minuter. [:


Hoppas alla får en trevlig kväll.

Ajjökens! 

Av S - 4 juli 2007 00:30

Nu ikväll så drog jag ner på stan en snabbis för att fixa en grej, träffade Erican en snabbis sen handlade jag lite på hemköp och åkte till mamma. Väl där så satte jag mig och åt lite middag, kom jue liksom på att jag endast stoppat i mig 2 hårdisar under hela dagen, så att jag var hungrig var inte så konstigt. [;

Eftersom lillasyster och jag skulle äta marängtjoffs  och hon har fått å blive sjuk så slängde jag ihop lite gegga åt oss, det var typ mums. [: Satt å kollade lite på teve med henne å slappade. Sen runt 22.30 så åkte jag ner på stan å träffade Veronica, Kalle, Linus o Emily, satt å hängde med dem i daltonstältet tills de stängde. Dem gick vidare på Svenssons, jag gick hem. Ska snart hoppa i säng tror jag, hyffsat trött. Känns som det blir en låååång dag imorrn. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards