Alla inlägg den 5 juli 2007

Av S - 5 juli 2007 13:44

Yes, eftersom lönen inte sitter där den ska så kommer min systers ex som en räddare i nöden. Han agerar min bank och ger mig kosing. ;D Så nu är det hopp i duschen, kläder och bege sig mot Nacksta en sväng innan det nog är dags för partaj igen!! :D Faen, nu e jag taggad till tusen, t.o.m mamma hörde det på mig när jag pratade med henne förut. [; Fick jue även köpa ett 3-dagars liite billigare än va det skulle vara, tack Jempa! :D


Och det hon berättade var såå underbart, tyvärr så kommer inte min morbror på bröllopet nästa vecka, han var jue med i en bilolyckai vintras och ligger jue fortfarande på sjukhuset, igår var han dock hem till lägenhete, bara i hallen då men iallafall. Och vad gör grannarna? Jo, dem hissar flaggan för honom. Hur underbart är det inte med såna grannar?! Förstår att mamma grät när hon berättade det.


Nu bli´re festa av!

Av S - 5 juli 2007 12:58

Jag glömde jue även skriva att jag fick en tröja av en kille igår, en StÄndUT bLakk t-shirt, så nu har jag en tröja å en hatt. [:

Osså hade jag faktiskt en bild på min mobil från igår kom jag på, snyggt Friday! [; 

Av S - 5 juli 2007 12:37

Hejsan hopp!

Igår vare invigningen av gatufesten, och sista gratisdagen, så jag med mig några öl och vandrade bort till Linus och Emily för lite förfest med dem som var där, vilket var typ jag, Veronica, Frida, Emily, Emelie osså grabbarna. [:

Dem satt och skulle precis äta när jag kom så jag joinade dem där ute vid bordet, som tur var så åt jag precis innan jag gick hemifrån, annars hade dregglet varit totalt. Usch, det lät äckligt. ]:

Blev iallafall kortspel för mig, Frida, Emily och Veronica, vi fick dricka massor och jag satte dit Veronica på hennes första bluff. *fniss* Vi skulle gå ner till stan, men fick skjuts av nån den otroligt långa biten till Hedbergska, Erik köpte tuggummi som inte var grönt extra, eller vare kanske rött det inte var?

Sen skulle vi in på gatufesten, men jag skulle springa ner och säga hej till Anna på Olearys och blev kvar där nere mest hela kvällen, förutom en sväng då jag sprang upp på festen. [:

Var lite folk på Olearys, men det var skoj och se när Andre och Nicke lekte glasleken, när Anna skulle vara med så sare krasch! ;D

Nu ska jag se om min jäkla lön har kommit ännu, annars blev det bara 2 dagars gatufest för mig i år. ]:


Bilderna jag har är stulna på Veronicas å Emilys blogg eftersom jag inte har nån superbra egen kamera. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards