Alla inlägg den 6 juli 2007

Av S - 6 juli 2007 22:35

Anna är min vän, min gud, tjejen som kliver upp 7 för att ge mig ett par skor.

DU däremot behöver inte längre räkna dig som min vän! För att det inte ska bli missförstånd så skriver ja ti Vera(du vet nog själv), my one and only, Du behöver inte ta åt dig. [:


Ses om några minutes! {:


yeyy!! en fylleblogg!! :D



*petar in att det faktiskt blev utrett rätt snabbt trots allt* 

Av S - 6 juli 2007 12:55

Mm, det är jue inte utan att man blir lite besviken. ]:

Varför erbjuda sig om något, utan att ens ha blivit tillfrågad, och sen dra sig ur när det verkligen inte löser sig? Ja, det är inte utan att man blir besviken.


Asså jag blir riktigt arg, kan inte sluta tänka på det, så jävla dålig stil. Hur gör vi nu då? Tycker det är så töntigt också att skriva det i sin blogg istället för att ta det med mig på en gång.


Ja, nu skriver jag också om det i min blogg, men det är redan färdigdisskuterat antar jag.

Fyfan! 

Av S - 6 juli 2007 12:06

Hejsan hopp!

Idag är man kanske inte piggast i denna stad, men det får man väl ta ibland antar jag. :P Nu ska vi se om jag får med hela gårdagen. [:


På dagen var jag och yrade runt borta i Nacksta rätt mycket, träffade även på Malin eftersom hon ringde och "skällde" för att jag inte kom upp å sa hej när jag gick förbi, så gick upp till henne en sväng. Sen var jag bort till Marcus, hinkade en öl och gick sedan ner till stan med Malin. Blev en sväng i några affärer, även bolaget. ;D Sen tog jag bussen ut till Ljustadalen. Väl där så korkades en cider upp och vi va ute i solen allehopan. Jag å Anna åt tacos, dem andra grillade lite senare. Det var typ jag, Anna, Björne, Björn, Alex, Erik, Eva, Sara, Ylva och Annas parenteser. Huur trevligt som helst hade vi. Blev shotdrickande, dansande och massa umgänge. [: När det började bli dags att åka in mot stan så kläcker herr Björn ur sig att han vägrar åka buss, så pappa Ronny fixade skjuts åt 7 av 9, så min snela lillebror kom och hämtade mig å Anna. [:

Vi åkte hem till mig en snabbis, sen gick vi o tog band innan vi vandrade ner på Coppers och Olearys och satt där nere ett tag. Blev mera shots och cider där nere. Jag och Anna.. eller ska jag säga Emelie (asg) träffade på några som tyckte vi skulle sova i deras husvagn.. eller vare båt? Anyway, det var roligt å dryga sig med dem. ;D

När vi precis skulle gå mot tälten och The Ark så går Annas ena flipflop såklart sönder, efter lite försök att laga med tejp så inser vi att det inte går, så vi fick springa hem till mig å byta skor. SEN var det äntligen dags för gatufesten. Skoj var det, träffade på massa kändisar i tälten. (ja, asså inte riktigt kändisar, utan såna som man känner) 3 rosor hade jag även fått när vi gick hemåt. :D

Blev en sväng på McD för Mr R skulle köpa mat(mat som fortfarande var oäten idag), sen gick vi hemåt och halvdäcka, sov där borta inatt. Myspys. [: Kom väl hem för sisådär en timme sen snart.


Nu ska man typ hoppa i duschen och grejja på innan det är dags för fest.. igen! :D

Have a nice day.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards