Direktlänk till inlägg 8 juli 2007

~Gatufesten dag 4 för mig+möhippa~

Av S - 8 juli 2007 21:08

Ja, nu har jag inte fått några bilder ännu, men jag skriver lite om gårdagen iallafall så kommer det bilder i ett annat inlägg. [:


Ja, som sagt så kom jag hem vid 7.30 på lördagsmorgon och gjorde klart våra tröjor som vi skulle ha under dagen, för att redan en halvtimme senare gå ner mot statoil för att möta upp dem andra(mamma, Stina, Maria, Ewa, Malin, Alexandra och Erica). Alla såg väl rätt trötta ut, men jag såg tydligen t.o.m sliten ut, och det luktade sprit i bilen enligt Malin. :P

Hade funderingar på att köpa mig lite frukost på statoil men när Erica stod med ölen i handen och sa att hon inte ätit frukost, så varför skulle jag vara sämre? Öppnade en öl istället. ^-^  När frukost till Emma var inhandlad så styrde vi kosan mot Timrå för att hämta upp Sofia och sedan åka vidare mot Härnta för att hämta upp Emma å lämna broder som skulle ta med sig barnen ner till Sundsvall. [: Magnus fick lämna kuvert på bron där uppe och springa ut i skogen och gömma sig för att inte Emma skulle se honom. I kuverten var det instruktioner till Emma vad hon skulle göra och en packlista på vad hon skulle ha med sig, därefter så skulle hon gå till sin brevlåda för mer info, hon skulle gå in på en liten skogsväg och stå på ett ben och ropa efter solsken 3 ggr. [; Sen korkades champagnen upp och vi visade oss, blev en rök å lite prat innan vi styrde kosan mot Döviken utanför Hammarstrand för lite zorbing, det var Emma, Erica, Ewa och Alex som vågade sig på att testa det, det såg faktiskt jääävligt roligt ut, bilder på det kommer en annan dag.

När det var klart så fick dem alla diplom på att dem var zorbonauter. [; Efter ännu en rökpaus så åkte vi till Döda Fallet för lite picknick med sallad, bröd, mer champagne och mera öl. Även om inte solen kom fram så hade vi jättetrevligt där innan vi åkte tillbaka mot stan. Jag tänkte även försöka sova en sväng på väg hem till stan igen, men jag hann inte med det, vet inte varför, men hemvägen gick sjukt mkt fortare än ditvägen, när jag äntligen höll på att somna så var vi typ i Bergsåker. ;P  Vi fixade lite grejjer å ögonbindeln på Emma åkte på, hon fick väl inte veta riktigt allt. ;D Så åkte vi ner till Hotell Baltic för lite bastu, dusch, öl/cider och mera champagne. Var hur skönt som helst att få duscha så man blev lite piggare.

Bra precis 19.00 så vandrade vi upp på Olearys för att äta lite middag, började med lite förrätt och sedan varmrätt, en lite frågesport till Emma och lögner om att hon skulle uppträda med Jerry Williams, det var lite roligt. Blev drinkar, shots och surr där nere fram tills klockan var närmare 22, då sprang jag å mötte Anna en snabbis innan vi gick in till dem andra för att vänta ut min stora kärlek inom musik, Timbuktu! Några av oss gick först in i mitten av gröten, men det blev för varmt så vi gick utåt igen, sen vet ja inte vad som hände riktigt men helt plötsligt så var vi typ längst fram. Var helt sjukt bra, skitkul och så jävla mkt röj, dock så missade han själv hälsningen till min syster, det var lite tråkigt faktiskt, men han är lätt förlåten efter sitt framträdande. ;D Efter Timbuk så gick vi mot Skeppis för mer alkoholintag innan kvällen var slut, mamma och Malin åkte dock hemåt efter Timbuk. Blev tequila, xider i mängder och mer shots där nere, blev riktigt trevligt faktiskt innan det var slut. Nämndes även att jag var tapper som orkat med hela dagen med tanke på att jag bara sov typ 2-2.5 h natten mellan fredag och lördag. [:


Sen så åkte folket hemåt eftersom, själv så var jag upp en snabbis på coppers innan jag gick hemåt, surrade lite med folket utanför å inne på Coppers och en låning av toaletten. Gick hemåt runt halv 4 imorse, var lite småkallt eftersom jag lånat ut jackan till systeryster, men de gick bra iaf.

Väl hemma så blev det lite yrning innan jag försvann igen, kollade på Nicke Nyfiken och skrattade åt människorna på golvet, kom väl hem runt 11-12 idag och är helt slut, sov mellan typ 13 och 16, det var asskönt. :D 

Nu är veckan äntligen över, en vecka till bröllop, en vecka som blir mkt lugn.  

Nu ikväll så gick jag å handlade chips o trocadero, det behövs idag, åkte hem till mamma, och har typ ätit sedan dess känns det som, blev kycklingsallad när jag kom hit, sen chips, sen glass med kolasås, sen glass att dippa chipsen i, känns som att magen kommer vändas upp å ner snart. Men men, sitter o kikar på Beck nu och efter det funderar jag på att kika på Shreck 3, får se hur pigg man känner sig.

Som sagt så kommer det bilder från gårdagen en annan dag, nu blir en rök. 

 
 
Friday

Friday

8 juli 2007 22:55

tack:]

http://friday.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards