Alla inlägg den 10 juli 2007

Av S - 10 juli 2007 23:37

Tjopp!


Har glott film å teve nu ikväll, jag, syrran å mamma myste ner i soffan med lite chokladbollar, så jag orkade inte åka hem. Imorrn måste jag dock åka hem för att fixa tvättstugetid å sånt shit, ska nog städa lite oxå, det kan behövas efter denna vecka.

[:


Annars har inte så mycket hänt idag, har beställt lite kläder, eller ja, blev en tröja, en kofta och en bikini. Tar jue inte så lång tid för sakerna att komma, och min bikiniöverdel är verkligen för liten! Blev en söt med mönster och lite guld. Den finns inte med här på bild dock.

Ska lägga mig och kolla på film nu, blir nog Natt på Museét eller vad den heter, har liksom inte sett den än. Men först ska jag kika klart på Bones. [:

Av S - 10 juli 2007 17:57

Jahapp, då var en till dag över snart, och hur mycket har man fått gjort idag då? Typ inget. ]: Iofs är det väl liknande tråkväder som igår, men iaf, kan va skönt att få nåt gjort. Får se om jag åker hemåt ikväll eller om jag tar en promenad imorrnbitti. Håller på att försöka planera det som är kvar av sommaren. Har liksom en hel del saker jag skulle vilja göra, typ hälsa på Elin i Sthlm, även Jonte ville att jag skulle hälsa på där nere, sen har vi jue yran som jag skulle vilja åka på, suget blev stenhårt efter Timbuks spelning här i lördags. Sen så skulle jag även vilja ta en tripp ner till dem södraste delarna, men får se vad som hinns med och vad man kan få råd med. Sitter fortfarande och svär över att ingen lön ramlat in, har den inte kommit imorgon är det jag som blir vansinnig kan jag lova, då tar jag i med hårdhandskarna. Kan inte vara meningen att hela sommarn ska bli förstörd för det liksom. ]:


Har precis fått i mig lite mat i magen, men den var för varm så jag brännde mig på läppen, så nu ser det ut som jag fått munsår, antar att jag fått en blåsa. Svider gör det iallafall. Tänkte slänga mig ner i soffan och kika på någon film snart, blev jue bara början igår på POTC 3 innan jag blev hur trött som helst och däckade. [;


Annars har det inte hänt så mycket, det pågår mycket i hjärnan bara (och i hjärtat också för den delen), ochjag vet inte riktigt hur jag ska lösa allt för att det ska bli så bra som möjligt. En del saker kan jag nog inte ens lösa på egen hand, men försöka går jue. Varför ska allt bli så krångligt jämt? Ibland så vill man bara knäppa med fingrarna för att få vissa saker gjorda, och även vissa saker ogjorda. *suck*

Av S - 10 juli 2007 12:10

Hms, idag är jag nog nära till att vara tröttast i världen! Vaknade för typ en timme sedan, klev upp och åt frukost, hungrig var jag jue oxå. Sen slängde jag mig ner i soffan igen, ska strax hoppa in i duschen för jag tänkte åka hemöver lite senare tror jag. Iofs mysigt att vara här lite med mamma å lillasyster, men har lite grejjer att fixa inför helgen faktiskt. BRÖLLOP på lördag, helt sjukt att det faktiskt är så himla nära! :D

Av S - 10 juli 2007 00:12

Se det, riktigt bra. [:

Ovido - Quiz & Flashcards