Alla inlägg den 11 juli 2007

Av S - 11 juli 2007 22:10

Ja, vad gör jag?

Sitter och drömmer.


Jag känner mig som en riktigt jävla lodis idag, bara suttit framför teven typ. Helt stört.

Å andra sidan så har jag faktiskt försökt fått till ett jävla spel ungefär halva dan, jag blir typ vansinnig. ];


Malin var här och provade klänningen idag, den som är till lördag, dem kommer bli så fina så.

Även att dem köpt sig ett hus nu, grattis till er! :D


Nu är det typ GOTPM strax.

*bäddar ner sig i soffan*

Av S - 11 juli 2007 15:14

Jaha, denna dagen har gått som alla andra, sitter här och väntar på att lönen ska trilla in på kontot, jag är helt vansinnig nu för tiden. ]:


Hare precis kommit ur duschen, känner mig som en helt ny människa, dock så var balsamet nästan slut, jag tog nog det sista. [;

Stack även hål på blåsan jag fick på läppen igår, nu ser det verkligen ut som jag fått en käftsmäll, och svider som bara den. Synd om mig idag. ]:


Idag är det svensexa för Johan, lät som dem skulle ha en del skojjiga saker åt honom å göra. Hade velat se han stå där imorse med linne och kjol och be, obetalbart förmodligen. Sen skulle han visst få ett träningspass i hedbergska parken och en massa andra saker. Idag hade jag velat vara kille för en dag. :D


Undra om Anna ringer snart kanske...

Av S - 11 juli 2007 11:29

Nej!

Jag lär mig faen aldrig att jag inte ska dricka mjölk, inte ens lite ska jag dricka. Åt lite gröt till frukost och tog pyyyttelite mjölk till, annars går det ju inte att äta gröt. Och nu har såklart magen sagt sitt, kan knappt röra mig, så efter frukost blev det till att inta soffläge igen.

Det gör SÅ ont!


Blev ingen film igår heller, jag var så trött när jag väl la mig i soffan så jag lyckades se en halvtimme typ, sen sov jag gott.


Snart tänkte jag inta badkaret en sväng, sen vänta på samtal från Anna innan jag tänkte åka hemåt.


Have a nice day!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards