Alla inlägg den 12 juli 2007

Av S - 12 juli 2007 20:59

Ja, dagarna går så fort nu, pang säger det väl så börjar jag jobba igen. :P


Broder kom och hämtade mig och mamma förut, han skjutsade hem mig, han och mamma åkte ut till Birsta för att fixa bröllopspresent från min morbror eftersom han själv inte kan komma. Jag fixade och donade på lite här hemma innan jag gick ner på stan med Anna en sväng. Vi gick typ bara igenom, in på Indiska en sväng osså följde Anna med mig på hemköp för jag var tvungen att handla lite. Sen fick jag sitta och vänta med henne på bussen. [:

Har inte gjort så mycket sen dess, ätit middag typ, blev lite glass till efterrätt också. Sen har jag typ spelat... för ovanlighetens skull.

Nu ska jag grejja med tvätten tills imorrn, ska upp och tvätta imorrnbitti.

Hörs hej! 

Av S - 12 juli 2007 14:01

Jaa, helt sjukt, snart händer det liksom! Min lilla storasyster ska gifta sig! Om bra precis exakt 2 dygn. Spännande! Jag är så nervis så jag håller på å döööör! Varför vet jag inte heller, det är inte precis så att det är jag som ska gifta mig.

Ska snart gå ner på staden och möta upp Anna, eller, när hon slutar iallafall, måste köpa mig ett par leggins tills lördag, tur att jag alltid är så ute i tid. [; 

Idag kan vi hoppas på att det ordnar sig för oss också, Anna tog å ringde ett samtal förut. *hålla alla tummar som finns*

Även så vill jag att mitt sår på läppen ska försvinna, hur kan en brännblåsa bli ett jävla munsår!? Det förstår jag verkligen, så jag hoppas den är borta tills på lördag, ofta man vill gå på bröllop och se ut såhär!? ]:

Well well well, nu ska ja inte klaga mer idag tror jag, ska ta och klaffa ihop den här datorn och packa ner den i väskan för hemfärd. [:

Puss å kram!

Och, glöm inte att rösta!!! 

Av S - 12 juli 2007 13:30

[:

Av S - 12 juli 2007 11:03

Haha, var bara tvungen å skriva det här.

Sedan Micke (q-biq) länkade mig så har han gått om Veronica med hästlängder va gäller  som referens till min blogg. Coolt! 

Tack Micke för alla besökare! ;D 

Av S - 12 juli 2007 09:24

God morgon på er allihopa!

(det är jue faktiskt rätt många som läser min blogg nu för tiden, vilka är ni???)


Solen skiner väl lite halvt, hoppas att molnen försvinner eftersom jag ska ta en prommis hem om inte alltför länge. Strax ska jag inta lite frukost oxå, men jag kan verkligen inte äta på en gång då jag vaknar. Då mår jag illa. ]:

Har inga riktiga planer för dagen än riktigt, får se vad som händer, och får se om det rullar in lite lön kanske. *håller tummarna*


Fick ett halvroligt samtal inatt, folk tror visst alltid att jag är ute och yrar runt. ;P "Hur mkt är klockan?? -Ja, man skulle kunna tro att den är efter 15 nån gång en regnig eftermiddag.." Klockan var inte riktigt runt eftermiddag utan runt kvart i 4 inatt. Så kan det gå. Störde inte mig nå speciellt förutom att jag inte kunde somna om riktigt efteråt, fast det gör väl inte så mkt, det handlar väl lite om vem det är som ringer oxå. ^-^ 


Nu måste jag kissa, Stiiiina, skynda dig i duschen! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards