Alla inlägg den 14 juli 2007

Av S - 14 juli 2007 09:34

Morrn morrn!

Än så länge är jag nästan halvdöd, men kom precis ur duschen så det är väl på väg att rätta till sig. [;

Solen skiner än så länge, jag hoppas verkligen att det håller i sig hela dagen idag, för det är liksom dagen med stort D, iallafall för min kära syster och hennes Johan. Som tidigare skrivet så var vi i farten hela dagen igår, hämtade, lämnade, bytte och trixxade, vi var även och dukade å gjorde klart i festlokalen, såå fint så! Vi kom alltså inte från Härnta förräns klockan var typ 00 inatt, helt sjukt att jag sitter här vaken nu, speciellt med tanke på att jag drog på krogen igår å skulle ta en öl.. jojo, den har vi jue hört förut. ;P


 Nu ska jag ta och klä på mig, sminka mig å fixa håret innan vi ska grejja på lite.

Ha en bra dag, för det ska jag verkligen ha! :D 

Av S - 14 juli 2007 04:36

yes, ja borde sova. Har verkligen varit igång heeela dan. Syrran hämtade mig på förmiddan, osså fick ja så lov att följa med henne resten av dan å hjälpa henne med alla saker som var kvar. Så vi har gjort allt mellan himmel å jord, kom ner till stan vid 01, drack grogg, sprit.. allt! Singstar och guitarrhero. Kvällen har varit bra som faen, så nu ska ha sova så ja kommer upp. Det är liksom bröllop!! :D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards