Direktlänk till inlägg 16 juli 2007

~Bröllopsbilder~

Av S - 16 juli 2007 21:27

Äntligen!!

Fattas dock bilder, inga från kyrkan ännu, och inte heller från slutet av kvällen, men det kommer det oxå så småningom. ^-^


Tärnan Alexandra, tärnan Malin, bruden Emma, brudgummen Johan och bestman Lars, sötisarna Jacob, Leija & Mia framför.

Tärnan Alexandra, tärnan Malin, bruden Emma, brudgummen Johan och bestman Lars, och dem tre sötisarna framför.

JohanEmma & JohanEmma

Kyrkgänget igen.

Kyrkgänget igen.

VilleMaria o VilleMaria

Emma överlycklig efter hummerfärden!

Mamma, pappa, Emma, Johan, Johans mamma Inger & Lars. 

Här ser ni anledningen till att jag en vacker dag tänker gifta mig. [;  

 Lite mingel ute i solen

Lillasyster Stina och hennes pojke Johannes 

Tårtan 

 

Ser ut som att Emma tyckte det va en dum fråga? 

Emma & Johan tar första biten med mamma o Kicken(en av toastmastrarna i bakgrunden) 

 Massa folk

Paketöppning för paret med assistans av andra toastmaster Robbin. 

Lite suddig bild, men det är Johans skål för sin pappa, som gick bort tidigare iår.

Inte ett öga torrt... 

 Alla presenter öppnade.

Småttingarna lekte så snällt hela dagen.

Här är Emmas son Jacob i helvitt, hans tremänning Zebbe med vit skjorta och blonda lilla killen är tärnan Malins son William.

Kicken peppar kocken Fredde till att visa hur han försökte lära Johan vals.

Och han visade faktiskt sedan också. 

Valsen var nog svår för Johan, det blev en tryckare istället [:  

 Charmtrollet Leija

Leija, William, Jacob och Zebbe

(Mia hade här åkt hem till sin mamma) 

Sista mingelbilden för idag kommer fler en annan dag 

 
 
Anneli

Anneli

18 juli 2007 14:02

Yey, vad härliga bilder :) jag såg mig i bakgrunden när jag sitter på trappan vid den röda ladan! Vet du om det finns fler bilder online? Ha det bäst! /Anneli

http://www.anneli.rr.nu

 
Anneli

Anneli

18 juli 2007 16:19

tjo, men det var ju just i bakgrunden jag höll mig, det var ju brudparets dag *fniss*
Tack så jättemycket för länkarna i gäsboken, det ska bli härligt att titta igenom bilderna med Lars när han kommer hem från jobbet. Det var en så fantastiskt fin dag. Glada hälsningar/Anneli

http://www.anneli.rr.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Ovido - Quiz & Flashcards