Alla inlägg den 17 juli 2007

Av S - 17 juli 2007 23:51

Hej hopp!

Blev en tevekväll.

Först Allsång, sen kollade jag på Gilmore, Tori & Dean.. och sist men inte minst så sitter jag nu och kollar på So You Think You Can Dance.

Funderar på om jag ska natta in snart eller om jag ska vänta tills Emma varit här och hämtat ongarna, det lär väl bli snart kan ja tänka mig.

Vilket som så lägger jag mig och kollar klart på det här först. [:  

Av S - 17 juli 2007 18:24

Jag glömde det här i förra.. men vill ni se lite mer bilder från bröllopet så kika in på någon av dessa:


http://kryss-sara.bilddagboken.se

http://blomman.bilddagboken.se

http://fijjaaa.bilddagboken.se 


Jag orkar inte klicka och fixa så det blir länkar. ;P 

Av S - 17 juli 2007 18:21

Hejsan hopp!

Idag har det varit halvtaskit väder, så jag har inte orkat engagera mig i att hitta på något. På förmiddan nån gång så kom Marcus förbi med Jacob och Leija, och senare kom Emma ner med Mia innan hon började jobba. Vi har kollat på Lilla Kycklingen, nu tittar vi på Emil i Lönneberga, har precis ätit våfflor. Vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag tog grädde på dem, för nu har jag jätteont i magen. ];

Ska ta mig ett bad strax, sen ska jag lägga mig och vänta på Gilmore Girls. [:

Have it! 

Av S - 17 juli 2007 13:30

Jag har en :
[x] mamma
[x] pappa
[ ] styvmamma
[ ] styvpappa
[x] styvsyskon
[x] bror
[x] syster
[ ] brorson
[x] systerdotter

[x] mobiltelefon
[x] eget badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[ ] hot tub/bubbelpool
[ ] gästrum

[x] dator
[x] TV
TOTAL : 11

[ ] säng större än normalt (minst 1 m bred)
[x] mer än 4 par skor (får man ett poäng för var 4:e ? :P)
[x] solglasögon
[x] klocka
[x] mp3spelare/ipod
[ ] ett fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] xbox som funkar
[ ] nintendo 64 som funkar
[ ] gameboy/advance
[ ] gamecube
[ ] nintendo ds
TOTAL : 4

[ ] pokerbord
[ ] basketkorg
[ ] hockeyspel
[ ] biljadbord

[ ] fooseball (fotbollsspel)
TOTAL : 0

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 3

[x] Jobb/sommar jobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTAL: 5

[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/basgitarr
[x] Piano/Keyboard (visst, de är trasigt, men jag har iaf.)
[ ]något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL: 5

[ ]Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ]har 1000 spänn på dig just nu

[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 2

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[ ] Jag har en bil

TOTAL: 1

[x] Hemmagjord mat i en nästan varje dag
[ ] Suttit limo
[ ] suttit i en helikopter
[ ] äger en videokamera
[x] egen laptop
[x] egen dator
TOTAL: 3

ALLT SOM ALLT: 34


1-23 = Ghetto-kid
24-33 = Vanlig
34-40 = Bortskämd brat
41+ = Överklass


Ofta jag är en brat!!  

Av S - 17 juli 2007 13:11

Emmas sång:


Det var på krogen hon mötte sin Johan,

det var på krogen hon mötte sin man.

Tog med sig honomhem till sin lya i Sundsvall,

 där hon slöt honom tätt i sin famn..



Johans sång:


Johan på Bölen har köpt sig ett hus,

röker som satan och tar sig ett rus.

Johan han jobbar dag såsom natt,

jobbar och sliter för att komma ikapp.


När som Johan tar fram kniven,

och börjar hacka löken,

har han redan nytt om,

man av honom int ser röken.


Vaktar sen vid porten,

på en och samma gång,

vaktar väldigt noga och

sjunger på denna sång.


Köra lilla audin, köra hem till Emma,

flytta på er ungar, på Emma vill jag klämma.

Fem vi är i sängen, kanske blir sex...

Nej förresten, det blir nog O´boy med kex.



Johans syster Kicki och hennes man(?) hade skrivit sånger till paret. ^-^ 




Av S - 17 juli 2007 11:24

Välj numret på månaden du är född i:

1: Jag äter upp
2: Jag slår ihjäl
3: Jag älskar
4: Jag skjuter
5: Jag kramar
6: Jag knarkar med
7: Jag tänder på
8: Jag dansar naken med
9: Jag sjunger med
10: Jag fiser på
11: Jag förförs av
12: Jag har sex med


Välj datumet du är född på:

01: din mamma
02: en hund
03: en neger
04: Michael Jackson
05: en bög
06: en hamburgare
07: Pippi Långstrump
08: en prostituerad
09: Karlsson på taket
10: en aidssmittad pundare
11: en pundare
12: jultomten
13: en hivsmittad raggare
14: en hora
15: en banan
16: en hund
17: Britney Spears
18: en fet hagga
19: en fet man
20: en alkis
21: en hemlös man
22: min man
23: min mamma
24: en muffin
25: min pappa
26: en häst
27: en fotboll
28: en häxa
29: min farmor
30: din pappa
31: ett får


Välj färgen på tröjan/plagget du har på dig:

White: för att jag gillar det.
Black: för att jag är så jävla snygg.
Pink: för att det är tufft.
Red: för att jag är skitful.
Blue: för att jag är en transvestit.
Purple: för att jag är homosexuell.
Gray: för att jag är en pundare.
Green: för att jag är bra i sängen.
Orange: för att jag brukar röka på.
Turqoise: för att min mamma sa det.
Brown: för att jag är tvungen.
Other: för att jag är lik Göran Persson.
Shirtless: för att jag är kåt.



Själv så fick jag:


Jag slår ihjäl en pundare för att jag gillar det. ;P 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards