Alla inlägg den 21 juli 2007

Av S - 21 juli 2007 17:24

Nu drar jag till härnösand!

Av S - 21 juli 2007 15:24

How old will you be in five years?
Om fem år är jag typ 29.. huua

Who did you spend at least two hours with today?
Robbeli

How tall are you?
176

What’s the last movie you saw?
Hms.. Shrek 3 tror ja det var


Who was the last person you called?
Hm.. Malin igår tror jag

Who was the last person to call you?
Mackan

What was the last text message you received?
Du får gärna lägga kortet i brevlådan. Från R.

Do you prefer to call or text?
Jag är typ smsnördarnas kung!


Are your parents married/divorced?
Skilda.

When did you last see your mom?
Ungefär 10 seunder sen innan hon gick ner till tvättis


What color are your eyes?
Blå-gröna

What time did you wake up today?
Runt halv 12 tror jag


What is your favorite Christmas song?
Julskinkan som rymt ;P

Where is your favorite place to be?
Coffeehouse typ


Where is your least favorite place to be?
Hms.. ingen aning faktiskt.


Where do you think you’ll be in 10 years?
Inte den blekaste..


What did you fear was going to get you at night as a child?
 monster


What was the last thing that really made you laugh?
Anna skönsång på singstar igår


How big is your bed?
90


Do you have a laptop or desktop computer?
Både och om desktop är en stationär

Do you sleep with or without clothes on?
Oftast naken


How many pillows do you sleep with?
Två

How many states/provinces have you lived in?
Medelpad


What cities/towns have you lived in?
 Sundsvall


Do you prefer shoes, socks, or bare feet?
Barfota i ballerina?

Are you a social person?
Kan man väl lugnt säga ;P

What was the last thing you ate?
Lite kött sen grillningen igår

What is your favorite ice cream?
Dajmstrut helt klart.


What is your favorite dessert?
Marrängsvisch


Do you like Chinese food?
Absolut


Do you like coffee?
Nej huua

What do you drink in the morning?
Vatten


Do you sleep on a certain side of the bed?
Sängen är så liten så jag har inget val ;P

Do you know how to play poker?
Nja, kanske


Do you like to cuddle?
Djess!

Do you have an addictive personality?
Hums.. engelskan är sådär.. men det har ja kanske

Do you know anyone with the same birthday as you?
Jennifer Aniston, Monica


Do you want kids?
Såklart

Do you speak any other languages?
Engelska, lite lite tyska, och ännu mindre finska


Have you ever ridden in an ambulance?
Jupps, efter en krock för några år sen


Do you prefer an ocean or a pool?
Helst havet


What is your favorite thing to spend money on?
Kläder (fast det blir oftast sprit)

Do you wear any jewelry 24/7?
Mitt guldhalsband från farmor o farfar


What is your favorite TV show?
Måste vara Greys då

Can you roll your tongue?
Aa

Who is the funniest person you know?
R vet garanterat hur man ska få mig att skratta iaf, och Anna min bästa vän är extremt rolig. [:


Do you sleep with stuffed animals?
Nope

What is the main ring tone on your phone?
Girlfriend med Avril

Do you still have clothes from when you were little?
Aa.. minst en klänning iaf.

What red object is closest to you right now?
Lite på chipspåsen

Do you flirt a lot?
Folk säger det, men ja vet inte ja


Can you change the oil on a car?
Hahah, nee

Have you ever gotten a speeding ticket?
Inget körkort

What was the last book you read?
Snabba Cash

Do you read the newspaper?
Nästan varje dag

Do you have any magazine subscriptions?
Laga Lätt, ooootroligt läckra recept


Do you dance in the car?
Heh, när jag åker med syrran så


What radio station did you last listen to?
P3 eller rix


What was the last note you scribbled on a piece of paper?
Hm.. jag har faktiskt ingen aning

When was the last time you attended church?
På min systers bröllop förra lördan [:


Who was your favorite teacher in high school?
Göran [:


What is the longest you have ever camped out in a tent?
På hultan kanske, var väl några nätter, typ 5 kanske

Who was the last person to do something extra special for you?
Hm.. nu måste jag fundera lite.. jag vet faktiskt inte. ]:

Av S - 21 juli 2007 13:37

KLÄDER

Skor:Hm, kanske mina rosa flipflops från Stadium

Sneakers: Mina svart-rosa etnies

Jeans: Har typ bara ett par jeans (!), och ingen aning om vad det är för märke 

T-shirt: Använder inte t-shirts, kanske nån slit o släng på jobbet.

Underkläder: Mest från hm å lindex (cepetext)

Väska: En brun från åhlens

Plånbok: Rosa smartcase

Solglasögon: Ljusbruna som ja hittade på en sovande kille på gf

Klocka: Rosa axcent från ur o Penn


TEKNIK

TV: En mini

Stereo: Har en liten cdspelare bara

Mobiltelefon: rosa lg u880(?)

Mp3: Samsung t9

Dator: Ingen aning om va det är för märke på nån av dem

Kamera: hp nåt kanske?

BADRUM

Tandkräm: Colgate

Tvål: Nån som luktar persika

Hårprodukt: sunsilk

Parfym: Hugo

Hudkräm:va sjutton heter den.. gul förpackning iaf.

Huvudvärkstablett: Ipren


MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Nej tack

Öl: Lapin

Vin: helst vitt, men lärt mig dricka rött oxå 

Bröd: Rostat

Choklad: dajm!

Glass:dajm!

Säng: en 90 från fridhems kanske? 

Lakan:ikea

Espressomaskin: ingen

Kylskåp: husqvarna

Porslin: IKEA.

FÄRDMEDEL

Bil: om man hade körkort kanske

Flygbolag:olika

Taxibolag: kurir

Cykel: ingen ]:


ÖVRIGT

Frisörsalong: Syrran eller Jessica

Bank: Swedbank

Bensinstation:men jag har inge körkort jue

Gym:*asg*

Av S - 21 juli 2007 13:26

Jag kom precis på att jag fick ett telefonnummer igår. Varför ville jag ha det?

Osså om jag precis på att jag åker till Härnösand om några timmar. Jag kommer inte kunna blogga förräns på tisdag typ, för modemet där uppe är felande.  Vad ska jag ta mig till?? 

Av S - 21 juli 2007 12:47

Jomen visst, otippat att det ska va sol ute nu när jag är såå trött!! ];


Blev jue utgång igår. Först så var jag å Anna hemma hos mamma och grillade med henne, barnen, Stina och Johannes, det var typ mums. Drack lite vin till det också. Sen så gjorde vi oss klara osså kom Johan och hämtade oss. Åkte bort till Elin på förfest, där vare guitarhero för fulla muggar. Jag älskar jue typ det, men körde faktiskt bara en gång. Och sen blev det singstar, försökte mig på en låt med Anna, men hon lät såå förjävlig (ursäkta), så jag skrattade bara hela tiden, sen gav jag upp. Precis då så kom Jonas och Tom dit oxå. Blev vin och grogg för hela slanten, gick väl neråt stan runt 00 tror jag. Blev Olearys då på en gång, och en säng på coppers. Sen fick jag sms om att jag skulle hämta kort i baren på Olearys, visst. Fick skjuts bort till Å-vik, hamnade hos Jocke, men där var ingen som ville ha ett kort, så jag gick dit o slocknade ist. 

Imorse blev ja typ väckt av en hoppande hund. (på mig då) Svor en sväng åt solen som ville förpesta min morgon. Nu mår jag bra efter en billys och en dricka. Ska strax bege mig bort till moder en sväng, sen blir det härnta, syrran skvallrade om pizza. :D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards