Alla inlägg den 27 juli 2007

Av S - 27 juli 2007 18:07

Yes, blev en heldag på stan, kom hem nyss, har typ bara duschat å klätt på mig.Blev en fika först med Vera å Friday, sen gick vi en sväng, jag köpte skor, innan Anna joinade oss. Köpte även ett par byxor idag, så helt ny outfit tills ikväll. Nice det. Får undvika vattenpölar så gott det går med nyskorna, har jue inga andra skor hemma nu som jag kan ha. ]:Jag å Anna har även suttit en mindre evighet och gjort egna armband, men dem blev bra iallafall. [:Varit på systemet oxå.Nu ska jag typ makeupa mig, och fixa håret, sen kommer jag Veronica! :D 

Av S - 27 juli 2007 10:03

Jaha, nu känns det som att klockan ska vara typ 12 kanske, men eftersom att jag vaknade och klev upp såå tidigt så är klockan bara 10 typ. Får hoppas på att jag inte är alltför trött ikväll nu bara, eller kanske ta en vila lite senare. [:

Igår satt jag och surrade med Veronica, hon skicka en låt till mig som jag vill ha med timbuk men inte riktigt hittat, när vi surrade om det så kom jag på att jag inte köpt nån av timbuks senaste skivor, så jag beställde 3 stycken. Nice.


Idag är det fredag, Veronica (och jag med fler) ska få våran efterlängtade grogg, cider, öl.. ja, vad vi/ni nu är sugna på.

Ska ner på stan sen och se om jag hittar några nya byxor kanske, det borde jag kunna unna mig även om jag borde spara varenda krona till skåneland.

Men ett par byxor och en liten utgång ikväll tänker jag unna mig.

Fick även höra igår att det ska vara typ cruising.. i MATFORS(!?) imorrn, sen äre väl typ party på Smedjan, räääger ska dit tydligen.

Undra om det är värt ett besök eller om jag ska skippa det.

Well, det visar sig.

Nu ska jag ta å diska å hoppa i duschen.


10 dagar kvar till jobb. *suck* 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards