Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

~8.30~

Av S - 27 juli 2007 10:03

Jaha, nu känns det som att klockan ska vara typ 12 kanske, men eftersom att jag vaknade och klev upp såå tidigt så är klockan bara 10 typ. Får hoppas på att jag inte är alltför trött ikväll nu bara, eller kanske ta en vila lite senare. [:

Igår satt jag och surrade med Veronica, hon skicka en låt till mig som jag vill ha med timbuk men inte riktigt hittat, när vi surrade om det så kom jag på att jag inte köpt nån av timbuks senaste skivor, så jag beställde 3 stycken. Nice.


Idag är det fredag, Veronica (och jag med fler) ska få våran efterlängtade grogg, cider, öl.. ja, vad vi/ni nu är sugna på.

Ska ner på stan sen och se om jag hittar några nya byxor kanske, det borde jag kunna unna mig även om jag borde spara varenda krona till skåneland.

Men ett par byxor och en liten utgång ikväll tänker jag unna mig.

Fick även höra igår att det ska vara typ cruising.. i MATFORS(!?) imorrn, sen äre väl typ party på Smedjan, räääger ska dit tydligen.

Undra om det är värt ett besök eller om jag ska skippa det.

Well, det visar sig.

Nu ska jag ta å diska å hoppa i duschen.


10 dagar kvar till jobb. *suck* 

 
 
M

M

27 juli 2007 10:26

Hahaha ja vi får se: ) Ja hör av mig ska försöka hitta på nåt idag i och med att Linus bara jobbar till 13.30, va tal om att åka till Höga Kusten så.... Vi höres : )

http://mly.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards