Alla inlägg den 29 juli 2007

Av S - 29 juli 2007 17:36

Godmorgon, godmiddag och gokväll.

Blev jue som skrivet utgång igår, drog mig iväg till Björn där Anna o co var å förfestade. Efter att Anna hade kommit med sprit mm.. Där dracks det mera vin och mera grogg innan vi drog på krogen. Jag å Anna gick på Skepparn och halsade sprit och grejjer medans grabbarna drog.. på Svenssons kanske? Var där hela kvällen, öhm.. eller så var vi på Olearys också, men det kommer inte jag ihåg, vadå minneslucka!? Niklas å Anders kom och joinade oss också, sen blev det efterfest hos N. Jag har aldrig, vi blev fullare. Sen däckade jag och A på soffan. Var fint imorse när N vaknade. "Får jag fråga en sak? Varför vakna jag naken när jag gick och la mig med kläderna på?" Det hade inte vi nåt vettigt svar på, så den funderingen fortsatte. Jag var väl hemma runt 14.30 idag för vi orkade inte röra på oss speciellt mkt innan det. Fick skjuts hem, duschade och sådär, sen gick jag ner på stan och träffade Veronica för en fika. Jag inhandlade även present till Jacob som fyller 6 år på fredag. [: Osså ett par nya sunglasses. Så nu får solen banne mig ta och visa sig lite min sista lediga vecka! Kom precis hem, Kalle skjutsade hem mig, och jag hann inte stänga dörren innan han åkte. ]:

Nu ska jag ta och sova litegrann. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards