Alla inlägg den 31 juli 2007

Av S - 31 juli 2007 22:00

Yeyy, nu har jag typ skurat min spis/ugn, den skiner. :D

Osså har jag å Mia kollat på Sunes sommar, hon tyckte den var rolig å blev lite kär i Sune. [;

Nu ska vi typ kolla på Mästerdetektiv Kalle Blomkvist! :D 

Och Petrus din mupp, kaffe ÄR äckligt! ]: 

Av S - 31 juli 2007 18:23

Var ner å hämtade upp Mia på Skeppis förut runt 16, vi gick på lekplaneten å köpte tuschpennor, ritblock och ett stickersset typ. Så Mia sitter å pysslar med det nu efter att ha grejjat med min kylskåpspoesi en sväng. Var på hemmis förut oxå å handlade lite, så jag gjorde köttbullar å mos till middag eftersom det var det som önskades av lilla fröken. Hon har även tryckt i sig en spindelmannenglass efter maten. (själv så tog jag en magnum) [;

 

Ska strax slå på en film åt henne så att jag kan fortsätta med min städning.  

Av S - 31 juli 2007 18:06

Det är 200 filmer i listan och har du

sett 80 eller fler är du en riktig filmnörd!

[ ] Rocky Horror Picture Show

[x] Grease

[x] Pirates of the Caribbean

[ ] Boondock Saints

[ ] The Mexican

[x] Fight Club

[x] Starsky and Hutch

[x] Neverending Story

[ ] Blazing Saddles

[ ] Airplane

Total:5

[ ] The Princess Bride

[ ] AnchorMan: The Legend of Ron Burgundy

[ ] Napoleon Dynamite

[ ] Labyrinth

[ ] Saw

[ ] Saw II

[ ] Saw III

[ ] White Noise

[ ] White Oleander

[x] Anger Management

[x] 50 First Dates

Total: 2

[x] Scream

[x] Scream 2

[x] Scream 3

[x] Scary Movie

[ ] Scary Movie 2 (ja får för mig att ja sett den men inte säker)

[ ] Scary Movie 3

[x] American Pie

[x] American Pie 2

[x] American Wedding

[x] American Pie Band Camp

[ ] American Pie The Naked Mile

Total: 8

[x] Harry Potter

[x] Harry Potter 2

[x] Harry Potter 3

[ ] Harry Potter 4

[ ] Resident Evil

[ ] Resident Evil 2

[x] The Wedding Singer

[ ] Little Black Book

[ ] The Village

[x] Lilo & Stitch

[ ] Lilo & Stitch 2: Stitch has a Glitch

Total:5

[x] Finding Nemo

[ ] Finding Neverland

[ ] Signs

[ ] The Grinch

[ ] Texas Chainsaw Massacre

[x] White Chicks

[x] Butterfly Effect

[x] Thirteen Going on 30

[ ] I, Robot

Total:4

[X] Dodgeball: A True Underdog Story

[ ] Universal Soldier

[ ] A Series Of Unfortunate Events

[ ] Along Came Polly

[x] Deep Impact

[ ] KingPin

[x] Never Been Kissed

[x] Meet The Parents

[ ] Meet the Fockers

[ ] Eight Crazy Nights

[ ] Joe Dirt

Total: 4

[ ] A Cinderella Story

[ ] The Terminal

[ ] The Lizzie McGuire Movie

[ ] Passport to Paris

[x] Dumb & Dumber

[ ] Dumb & Dumberer

[ ] Final Destination

[ ] Final Destination 2

[ ] Final Destination 3

[x] Halloween

[x] The Ring

[x] The Ring 2

Total:4

[ ] Harold & Kumar Go To White Castle

[ ] Practical Magic

[ ] Chicago

[ ] Ghost Ship

[ ] From Hell

[ ] Hellboy

[ ] Secret Window

[ ] The Whole Nine Yards

Total:0

[x] Troy

[x] The Day After Tomorrow

[ ] Child's Play

[ ] Seed of Chucky

[ ] Bride of Chucky

[x] Ten Things I Hate About You

[ ] Just Married

[ ] Gothica

[x] Terror on Elm Street

[ ] Sixteen Candles

[x] Remember the Titans

[ ] Coach Carter

Total: 5

[x] Bad Boys

[x] Bad Boys 2

[ ] Joy Ride

[x] Seven

[x] Ocean's Eleven

[ ] Ocean's Twelve

[x] Identity

[ ] Lone Star

[ ] Bedazzled

[ ] Predator I

[ ] Predator II

[ ] Alien V.S Predator

Total: 5

[x] Independence Day

[ ] Cujo

[ ] A Bronx Tale

[ ] Darkness Falls

[ ] Christine

[x] ET

[ ] Children of the Corn

[ ] My Boss' Daughter

[ ] Maid in Manhattan

[ ] Frailty

Total: 2

[ ] Best Bet

[x] How to Lose a Guy in 10 Days

[x] She's All That

[ ] Calendar Girls

[ ] Sideways

[ ] Mars Attacks

[ ] Event Horizon

[ ] Ever After

[x] Forrest Gump

[ ] Big Trouble in Little China

Total:3

[ ] X-Men

[ ] X-Men 2

[ ] X-Men 3

[x] Spider-Man

[x] Spider-Man 2

[ ] Spider-Man 3

[ ] Sky High

[ ] Jeepers Creepers

[ ] Jeepers Creepers 2

[ ] Catch Me If You Can

[x] The Others

[x] Freaky Friday

[ ] Reign of Fire

[ ] Cruel Intentions

[ ] Cruel Intentions 2

[x] The Hot Chick

Total:5

[ ] Swimfan

[ ] Miracle

[x] Old School

[ ] The Notebook

[ ] K-Pax

[x] Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

[x] Lord of the Rings: The Two Towers (halva iaf.)

[ ] Lord of the Rings: The Return of the King

[ ] Walk to remember

[ ] Boogeyman

Total:3

[x] Hitch

[x] The Fifth Element

[ ] Star Wars Episode I The Phantom Menace

[ ] Star Wars Episode II Attack of The Clones

[ ] Star Wars Episode III Revenge of The Sith

[ ] Star Wars Episode IV A New Hope

[ ] Star Wars Episode V The Empire Strikes Back

[ ] Star Wars Episode VI Return of The Jedi

[ ] Troop Beverly Hills

[ ] Swimming with Sharks

Total:2

[x] Air Force One

[ ] For Richer or Poorer

[ ] Transporter

[ ] Transporter2

[ ] Crank

[ ] Snatch

[ ] People Under the Stairs

[ ] Blue Velvet

[x] Sound of Music

[ ] Parent Trap Re-make

[ ] The Birds

[ ] The Terminator

[ ] Terminator-2

[ ] T-3

Total: 2

[ ] Empire Records

[ ] SLC Punk

[x] Meet Joe Black

[ ] Nightmare Before Christmas

[x] The Silence of the Lambs

[ ] Sleepy Hollow

[ ] I Heart Huckabees

[ ] 24 Hour Party People

[x] Blood In Blood Out

Total:2

[x] Thirteen

[ ]Manic

[x] American History X

[x] Deep Blue Sea

[x] George of the Jungle

[ ] Canadian Bacon

[x] How High

[ ] The Jacket

[x] My little pony

Total:6

[ ] Road to perdition

[ ] Jesus Christ Superstar

[ ] Rent

[x] Mulan

[ ] Mulan 2

[x] Lion king

[x] Lion King 2

[x]Lion King 3

[x] Legally blonde

[ ] Legally blonde 2

[ ] Pink Panther

Total: 5

Poäng: 72


Coolt jag blev ingen nörd!

Av S - 31 juli 2007 15:09

-Kan man inte läsa bloggar så får man fråga!

-Ja precis, vårat modem är jue trasigt!! *asg*


Min storasyster kan vara bra nyfiken ibland. [;


Snart ska jag gå ner på Skeppis och hämta Mia, vi ska gå på lekplaneten och köpa nåt ritblock å nå pennor, jag har liksom inget sånt hemma å kan bli tråkigt för Mia att vara här hela kvällen utan nåt att göra. Har även kirrat lite barnfilmer. Jag är bra! [: 

Av S - 31 juli 2007 12:42

Hjälp!

Jag börjar jobba på måndag! Har inte riktigt insett tror jag att det endast är typ 5 dagar + idag kvar som jag är ledig. Men har precis läst mail från A på jobbet om att jag är hjärtligt välkommen tillbaka och att hon hoppas jag får stanna länge, läääänge hos dem. Jag längtar faktiskt lite. [: Börjar 7.45 på måndag och jobbar till 16, lika bra å dra igång på riktigt liksom. Tydligen flera stycken som fortfarande har semester den veckan, så resten av schemat skulle vi fixa till veckan. Hoppas nu bara att jag kan vara ledig för Skåneresa sen också, fick inget riktigt besked om det, men detbrukar lösa sig.

Nu ska jag ta tag i den här dagen också, städa lite, kanske blir det en sväng bort till mamma sen också, min bärbara har bott där en vecka nu typ, och jag saknar mina greys. ^-^ 

Av S - 31 juli 2007 10:53

Blää, när jag vaknade förut så kändes det som att jag sovit typ som en ostkrok eller nåt liknande, jag måste verkligen kirra min nya säng. Mamma sa jue att vi skulle försöka göra det den här veckan, sen.. ja sen börjar jag jue jobba igen, är väl säkert så att det blir skönt och komma in i lite rutiner igen, men just nu har jag verkligen inget sug alls på att jobba igen, varit ledig lite för länge antar jag, nästan 2 månader kommer det bli. Jag tror även att jag kommit på varför det känns som att min sommar har gått så fort. Oftast, dem 2 tidigare somrarna så har jag nog slutat lite tidigare än 15 juni, osså har jag jue gått och varit arbetslös till iallafall september, det är nog därför som att det känns som sommarn brukar vara mkt längre tidigare år. Det är jue bara att vänja sig iofs, den dagen man får fast heltid kan man jue glömma 2 månaders semester över sommarn. ;P Ne, nu ska jag försöka se till att komma utomlands nåt i vinter istället. Över jul eller så kanske, tomten är jag så less på iallafall. Får se hur det blir med det.

Nu ska jag ta och stoppa i mig lite frukost. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards