Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av S - 1 augusti 2007 19:51

Sitter hos Mackan nu, han drog iväg å skulle väl på krogen. Åkte hit med Emma förut innan hon skulle åka å jobba. Har blitt bjuden på good mat, nå typ karré, minns inte riktigt vad det var, men det med strips å beasås. Yummie!

Har legat å kollat på några avsnitt av Dexter som Mackan lurade i mig, så nu kan ja typ inte slita mig. Har "bara" 9 avsnitt kvar. Marcus tvivlade på att jag skulle orka se alla ikväll, vi får väl se, risken är väl att John Blund tar över, för jag höll på att somna i soffan nyss. Är väl så när jag försöker ställa till dygnet tills på måndag då jag börjar jobba igen. *phew*

Av S - 1 augusti 2007 13:49

Fick precis svar på min fundering ang. lön från andra stället jag jobbat på. Dem hör inte till samma bolag, så det kommer senare. Ursäkta, hur mkt senare då egentligen!?

Av S - 1 augusti 2007 13:14

Jao, jag kände för att göra om litegrann. [:

Av S - 1 augusti 2007 12:00

Jao, färdigtvättat för idag. Har lite sängkläder som ska tvättas oxå, men det får vänta tills en annan dag. För nu ska jag bara duscha, sen åker jag bort till Mackan och är med barnen idag. Igen.. Känns inte som att jag gör nåt annat än å är med dem. Och snart börjar jag jobba.
Vart tog sommarn vägen!?

Av S - 1 augusti 2007 10:03

Va bra att jag ställde klockan på 9 och klev upp nästan en timme senare. :P

Iofs ställde jag den så för att jag skulle kunna snooza, men inte en hel timme.

Aja, nu har man iallafall varit ner till tvättis och slagit igång en maskin, sen när jag kom upp slet jag upp fönstret. Blir så sjukt varmt här inne om man sover med stängt fönster nu på sommarn(hösten oxå för den delen om den ska vara som förra året), men, jag har sovit med fönstret stängt nu några dagar för det är jävla cepemaskiner utanför som för ett jääävla liv. Den har väckt mig några ggr typ runt 7-8 på morron, och det är INTE okej när jag inte ska upp.

Mackan ringde precis å sa att Leija hade sagt att jag skulle komma nuu på en gång!! Hörde henne tom i bakgrunden när hon sa det, så jag får väl skynda mig bort när jag är klar med tvätten. [: 

Av S - 1 augusti 2007 00:24

Nu tar jag med mig min bok och går å lägger mig.

Jag städade mitt städskåp förut där jag även förvarar mina påsar,

jag har nu slängt två påsar, fulla med andra påsar.

 

Mia myste till det med macka, filt å Sunes sommar och Mästerdetektiv Kalle Blomkvist. [:

 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards