Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av S - 2 augusti 2007 22:40

Aa, nu säger jag gonatt för en stund, Emma kommer väl å hämtar mig om nån timme, så ska sova en stund nu tänkte ja. Sitter bara å gäspar iallafall. Tänkte kolla på lite Dexter, men det får bli en annan dag. Imorrn äre kalas!! Sen blire nog utgång imorrnkväll.

Tack o gonatt. 

Av S - 2 augusti 2007 21:05

Nu gick Anna å Frank precis hem, vi har suttit å kollat på kort å pratat lite minnen typ, ja, jag å Anna iallafall, Frank har mest legat å fisit. :P   Anna ville inte riktigt vara med.  Dålig bild i know, men han e söt.  Leija gungade igår. [:   Mia å Jaco klättrar å grejjar.  

Av S - 2 augusti 2007 19:00

Kom inte på nån bra rubrik.

Nu har man fått mat i magen iallafall, sitter å väntar på AnnaB nu som ska komma förbi å hälsa på en sväng, skojjsigt det. Sen ska jag ta å skura lite golv tänkte jag, kanske får dammsuga igen om Anna har vovven med sig. [: 

Av S - 2 augusti 2007 17:27

Hej hopp.

Jag kom typ hem för en liiiten stund sen, och vad är det första man gör? *suck* Bloggträsket är en farlig värld...


Gick iallafall bort till Emily å Linus för en fika å en titt i Oriflame-katalogen förut. Fast Linus va bara me på fikan, vet inte om han tyckte katalogen var så intressant. :P Sen satt vi å prata lite skit ett bra tag innan Frida kom på att hon skulle åka. Så jag åkte med henne till stan, osså gick hon å jag på stan i typ 10 min. :P Ja skulle bara ha presentpapper typ, o hon skulle handla hårspännen. 

Så nu är jag hemma så jag kan slå in paket, åsså ska jag kirra middag, blir mitt curryris med räkor. Var längesen nu å det är jue såå yummie! [: 

Av S - 2 augusti 2007 12:22

Har precis pratat med jobbet, låter som att jag blir kvar där hela hösten åtminstonde, om inte längre. Jag hade visst inte bara en inskolning, utan 3!

Börjar med en direkt på måndag, sen en till veckan därpå, och slutligen en tredje i september. Efter det så ska jag väl kunna det här med inskolningar tycker jag. [;

Aja, nu ska ja kika vidare på Dexter tills Emma kommer å hämtar barnen, sen ska ja väl vandra ner till Emily.

Av S - 2 augusti 2007 09:40

Morrn morrn!

Har precis gjort frukost till ungarna å diskat undan lite sen igår, här är man i farten tidigt minsann, sitter å kollar på Hej hej sommar nu. Att jag är vaken å i farten så tidigt kan bero på att jag halvdäckade i soffan här strax efter 00 inatt. Sen vid 01 så ringde Emma en snabbis, så ja flyttade mig till sängen och sov vidare.

Idag ska jag nog ner till Emily och kika i Oriflamekatalogen. [: Får väl se vad som händer mer idag, hoppas Emma kommer lite tidigt som hon sa. ^-^

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards