Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av S - 3 augusti 2007 19:25

Stressad, ska iväg å dricka vin om typ 20 min å ja ha inte ens duschat, kom precis från Härnta med bussen. Så just nu slänger ja bara in lite bilder, vet inte ens om dem är bra. :P



Av S - 3 augusti 2007 15:48

Ja må han leva, jaa må han leva!

Idag blir min lilla prins stor, hela 6 år, han börjar skolan snart. [:

Han fick en döskalleklocka å halsband av mig imorse, sen dess har han typ berättat för mig 30 ggr hur mkt klockan är. Duktig är han oxå, tror det kommer gå fort för han att lära sig klockan. Nu klockan 15 så kom han:
"Nu är klockan tre Sara!! Den stora är på tolvan å den lilla på trean, visst är den tre då!?" Så duktig så.

Jag har nyss stått å gjort hela 3 tårtor, kommer  bilder på dem sen när jag kommer hem, blev en med en döskalle på. [:

Är rätt sliten idag, förstår inte hur jag ska orka med en utgång egentligen, men det kommer väl, får sova på bussen ner till S-vall helt enkelt.


Haha, måste bara berätta va trötta barn sa inatt.

Johan låg o sov skulle Jacob berätta, men det blev lite tokigt.

"Sohan ligger å jover!!" Själv var jag såå trött så jag somna så fort ja la huvét på kudden typ. (runt 4 inatt) Och imorse blev jag väckt runt 9, tack för den Leija. :P


Nu ska ja gå å kramas lite på Jacob, han kikade precis in bara för att säga att han älskar mig. Barn är bara för söta. [:



ps. bilden är nåt år gammal.

Av S - 3 augusti 2007 00:21

Jag la mig o läste förut och hade nu precis slumrat till, eller ja, sovit i kanske 40 min märkte ja, men det kändes som att jag inte hade somnat riktigt alls. :P

Blev väckt av telefonen, trodde att det var syster E men det vare inte, var A som var göralös på tåget ner till gbg, trevligt att han valde att ringa mig. ^-^ Dock så är han ett as, jag vill oxå åka till gbg! Han kommer hem redan på lördag, konsert imorrn bara, kanske får man träffa han en sväng på lördag? [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards