Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av S - 5 augusti 2007 22:05

Jao, ska strax ta å krypa ner i sängen å läsa lite innan jag ska sova. Undra hur det kommer gå imorrn, är lite nervös för inskolningen, men det ska väl gå bra. Hoppas jag iallafall.


Maten var god, fick sitta å äta lite precis när A kommit, för jag hann bara upp med maten så ringde han å sa att han var utanför. Jahaja. [:

Han gick precis, och ja ska jue strax sova då. Ska bara packa väskan min så att jag får med mig allt.


Well, nu ska jag göra klart allt.

Nattinatt. 

Av S - 5 augusti 2007 17:49

Maaaaaaaaaaaaat!!!

Jag orkade faktiskt inte göra nån mat idag, jag är värd att få äta färdiglagat idag eftersom jag börjar jobba imorrn. Hms, jag tyckte det lät som en bra ursäkt iallafall. [;

Så nu sitter jag här å väntar på att BL ska komma med en El Stilo till mig. *yummie*

Besök väntas även, trevligt trevligt.

Har liksom haft typ världens tråkigaste dag, jag trodde jue att ja skulle leka med Jessica. ]: 

Av S - 5 augusti 2007 14:07

Hallå!?
Vars är alla min sista lediga dag!? Jag vill jue inte sitta här hemma å ruttna, för då somnar jag snart och sover bort hela dan. ];

Och det är faktiskt sol ute, jag är sugen på en fika, varför är alla borta!? *gaah*

Har städat här hemma litegrann, så nu slipper jag komma hem å må dåligt efter jobbet på dagarna. [:

Well, tror jag ska ge mig på att bädda sängen nu oxå.

*poffsan* 

Av S - 5 augusti 2007 12:36

Mm, ja vaknade inte utav klockan idag, så jag klev upp för bara en stund sen.

Kul, hoppas jag kan somna ikväll iallafall, blir nog inga problem iofs för jag är verkligen gristrött nu oxå. Guud va jobbigt det känns idag att "ledigheten" är slut för iår liksom. Eller ja, drar väl ner till Malmö oxå, men det är jue inte många dagar det. Sen blire väl runt jul man blir ledig nästa gång liksom. ]:

Jag ska typ ta och äta nåt nu jag, får se vare blir, frukost, men vad!?

Jag drömde förresten om han inatt, det är inte bra! ]:

Aja, laters! 


Av S - 5 augusti 2007 05:13

*gääääspa*

Nu ikväll har jag jue jobbat som skrivet var, på Olearys, vi gick väl därifrån strax innan 4, jag gick förbi Skepparn för att se om syrran var kvar, det var hon, så jag gick in där för att snika skjuts den korta biten hem. Hjälpte dem å städa och sådär också, snälla jag liksom, dagens goda gärning. Vi tog lite fika oxå innan vi åkte hem,  då gjorde jag en till god gärning kom jag på, gav mitt ena ciggpaket med några kvar i till Lina på hotellet, så hon skulle ha nåt att göra resten av natten/morgonen. 

Jag fick även ett försök till 5-ÖVER 3 ragg. Kom en kille som ville att ja skulle dansa med han, han tjatade aplänge, han var även söt, men fick ingen dans. :P Sen har jag fått höra hela kvällen hur söt, vacker å gullig jag är. Även om det är från fulla people så är det lite småroligt. [:

Har fått 2 nya namn oxå, när jag kom ner på jobbet så kom André, "Hej Kerstin!!" Sen när Kent skulle skriva ner våra tider så fick jag heta Passia. Han var liiite trött. :P

Åhh, jag fick träffa Totte oxå!! Han o Jocke stod o pratade med mig ett tag, jag tjatade om att T skulle dricka upp sin drink så jag fick gå hem, men det tog väl honom en kvart, sen sa han att han inte skulle gå förrän Emil kastade ut han, det var hans högsta dröm. Jag ropade på Emil å sa som det var, då åkte Totte ut, fast ganska snällt. [;

Fick inte träffa A ikväll, han ringde, han skulle visst jobba imorrn. Surt sa Sara om det.

Nu ska jag faktiskt gå å sova några timmar, fast bara några, så att jag kan somna ikväll eftersom jag börjar jobba imorrn (måndag. 

Så gnatt på er. 

Skapa flashcards