Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av S - 8 augusti 2007 19:41

Jag hade en konstig dröm inatt, eller konstig o konstig, men om det var möjligt innan så ställde den till det ännu mer för mina tankar som just nu far som en jojo, berg- o dalbana.. ja, nåt sånt.

Shit. 

Av S - 8 augusti 2007 18:08

2 dar kvar, sen äre heeeeeelg!!!


Kom hem för ett tag sen, har typ slängt i mig lite middag.  Gjorde jue mkt igår så jag skulle slippa laga mat idag. :P

 Även att F trodde att det var jag som skulle stänga idag! Vid kvart över fyra så kom han å sa typ "Klarar du dig själv nu?" Ja ba.. "Ehh, jag? Det är inte jag som ska stänga.."  Klarade ut det, sen fixade jag lite med inskolningen innan jag gick hem. :P

 Idag på jobbet så klurade I på om jag kunde vicka i slutet av sept., men då jobbar jag nog redan där jue, fortfarande. Så nu ska jag fråga Emily (om du läser det så kan du väl skrika till) om hon har lust att vicka en vecka ute hos oss. Hon var jue sugen så, och I tyckte jag skulle höra efter. 


Nu ska jag spela lite.  

Av S - 8 augusti 2007 12:37

Jobbet rullar på som vanligt idag, allt går finfint, jag är alldeles förvånad över hur bra det känns. [:

Bara en liten bit avis på dem som får åka till beachen när jag är här å "sliter", så jävla fel av solen o komma nåt när jag var ledig!?

Har precis ätit glass, nu sover dem flesta och jag har rast, ska bara uppdatera min mapp lite om inskolningen, sen ska jag uuuut i solen igen!

Later!

Av S - 8 augusti 2007 07:30

Jao, snart äre helg och ledigt igen.

Får se vad som hittar på i helgen, hoppas det blir fint väder så man kan kika på drakbåtarna litegrann. Alla jag sett utanför hittills har sommarkläder på sig, typ kjol, shorts å sånt där, så jag tog kjol idag iaf, hade lagt fram den igår, men det såg disigt ut förut, gör det iofs fortfarande. Får hoppas det blir som igår, då kom jue iallafall solen. [:

Nu ska jag åka och jobba.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards