Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av S - 9 augusti 2007 22:58

Idag har man hunnit med mycket. [:

Jobbade mellan 7.30-13.30, sen åkte jag hem till Emily å fikade å spelade wii med henne å Veronica, spelade nå Mario Party 8 eller va sjutton det heter, det var skoooj! Osså fikade vi äppelkaka med vaniljsås, eller sås med äppelkaka. :P Sen helt plötsligt så var klockan typ 17.30, så vi gick ner på staden för att kika lite, å jag skulle gå hem. Det slutade med att vi hamnade på Skepparn för att äta. Väntade in grabbarna (Linus, Kalle, Adam och Rune), sen drog vi på en 3-rätters. Typ huuuur gott som helst var det kan jag lova. [:

Vi tjejjer drack cider till maten medans killarna (som körde) drack cola, sen till efterrätten så tog jag å Kalle en kaff(ll)e karlsson, eftersom Kalle kom på att han inte alls körde. Vet inte om det var så smart drag egentligen eftersom jag ska upp om typ 6 timmar, men, det var jue inte så mkt så jag orkar nog med morgondagen iallafall. Slänger upp 2 bilder, och ja, dem är fortfarande inge bra eftersom jag tog med mobilen, men man ser jue lite iaf. [;

Nu ska jag sova.


Emily är glad att få mat. [:  

 

 Emma plockar undn å Kalle är nöjd. [:

 

Av S - 9 augusti 2007 06:47

Idag är jag lite trött. Trots att jag gick å la mig tidigt igår. Anledningen till det är nog att jag vaknade runt 23 av massa smällar. Yees, fyrverkerier! Var tvungen att gå ner å stänga fönstret, så när jag vaknade imorse var det apvarmt. ]:

Skapa flashcards