Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av S - 11 augusti 2007 20:42

Är hemma nu å duschar å byter om, får inte skriva för Anna så måste skynda mig. :P

Var å käkade på Källarkrogen med henne förut idag å gick på stan en sväng. Sen har vi hängt hos Björn, druckit lite cider, öl o grogg. Ska tillbaka dit NU!

Haha, Dick berättade för mig där att han var full första gången hemma hos mig i Lucksta. Haha! 

Av S - 11 augusti 2007 13:34

Ja herregud, det blev förfest hos mig igår, Anna, Sara å Vickan kom, Jonas, Jocke, Helena å Ecke kom. Blev riktigt skoj, fast att det var typ hundra grader i lägenheten. Vaniljvodka, öl, cider, red bull.. allt står det på bänken, jag borde städa, får bli ett senare projekt.

Runt 00 så vandrade vi ner på stan, Jonas å Helena hade visst bråttom, dem gick före oss andra. Vickan å Anna stannade i öltältet vid ån, jag, Jocke å Ecke gick bort på Skepparn (Sara gick tidigare från mig). Några sekunder senare så kom Veronica bort oxå, vi drack en gocider och satt på bakgården med A. Det regnade och jag blev blöt på mina byxisar. ]; Vi tog varsin cider till av dem goda, vi hade abbonerat dem sista. ;P Sen tog vi en minttu oxå. Vet inte riktigt vad klockan var när vi ramlade in på Olles, efter 1 nån gång. Köpte en cider och sen gick jag över på Coppers en sväng. Ännu mera regn.

Tillbaks på Olles, shot, öl.. träffade Tobbe å Tomas där Vera stod. Där jag fick för mig att ja skulle dricka shots eftersom dem andra gjorde det.

Träffade mera folk. Väntade med Anna medans dem stängde eftersom jag skulle få skjuts hem. Kom hem runt 4.30 tror jag. eller ja, hem å hem. Hem kom ja typ 9.30 imorse. Huua.

Nu ska jag fräscha till mig å ta en fika med Anna på staden.

Kommer aaaaaasdåliga bilder från igår.

 Jocke, Jonas o sen jag.

 

Vet inte vad det är för fel på Vickans kamera. ]:  

Av S - 11 augusti 2007 09:25

Aa, jag har inte fått mkt sömn inatt inte.

Huua.

Men skoj vare igår.

Ska försöka sova nån timme nu.

Gnatt! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards