Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av S - 12 augusti 2007 23:02

Har läst ut boken nu, kunde inte slita mig när jag såg att jag bara hade 100 sidor kvar. 2 utdrag ur boken kommer imorrn, som jag bara måste dela med mig av. Love it. Hon skriver böcker som man skrattar högt för sig själv till, hon skriver böcker som man gråter som ett barn till.

NU ska jag sova! 

Av S - 12 augusti 2007 20:35

Snart intar jag sängen för antingen Beck eller min braiga bok: Anybody Out There? Älskar Marian Keyes böcker. Jag har nog faktiskt läst alla när jag tänker efter. Eller nej, jag tror inte jag har läst: På sängkanten med Marian Keyes.

Grymt bra böcker är det iallafall och nu är jag snart klar med den här. Måste ha nåt nytt att läsa då. Någon som har nåt tips?


Gick ner på macken o köpte middag förut. Det blev en Billys, en påse med "The CHEEZIER snack" och en trocadero. Nyttigt å bra det.


Fick sms av A förut, han trodde inte riktigt det skulle funka med nykterheten.

Från mig.

"Trött. Mkt trött. Att jag aldrig lär mig. Jag ska nog dra täcket över huvét och aldrig mer titta fram. ]: (även bli nykterist) :P"

Svar från A.

"Täckide´n fungerar nog men nykterist?! Njae... :-P"


Nehepp. Jag får väl fortsätta att alkoholisera ibland då.


Nu blire sängen.

Snart ringer klockan! *suck* 

Av S - 12 augusti 2007 18:31

Ofta jag toksomnade förut då.

Gick å la mig för att läsa lite, det gjorde jag, men så fort ja la ifrån mig boken så ramlade ögonen ihop.

Var iofs skönt att sova lite, hoppas nu bara att jag kan sova sen oxå.

Nu ska jag gå ner på statoil och köpa cola o en billys.

Jag orkar verkligen inte ge mig in på matlagning idag.  


Av S - 12 augusti 2007 14:31

Hittade ett till test när jag bloggade vidare nyss. [;
 Nutid! Typ: C08 Studentliv
Utmärkande drag

  • Unga
  • Universitetsstuderande
  • Singlar
  • Mycket låga inkomster
  • Studentlägenheter
  • Nöjesintresserade
  • Förändringsbenägna


Ofta, jag är inte student faktiskt. Det är iofs mest såna lgh på min adress. :P


Dåtid!

Typ: J34 Lönneberga
Utmärkande drag
  • Medelålders
  • Yrkesutbildade
  • Gifta par med hemmaboende barn
  • Låg- och medelinkomsttagare
  • Äldre villor i/utanför småstad
  • Friluftsintresserade
  • Traditionalistiska kollektivister


Haha.

Av S - 12 augusti 2007 14:25

Skit skit skit.

Jag blir så less! 

Tack!! 

Av S - 12 augusti 2007 13:11

Hittade ett test på Jempas blogg.

Det var skoj. ^-^ 

Av S - 12 augusti 2007 12:44

Goddagens.

Gårdagen var blandad. Mest skoj för min del såklart, men när inte alla är på samma humör äre inte så skoj.

Hms, igår så var jag å Anna som sagt hos Björn å hängde, vi låg som 2 döda fiskar i hans soffa o kollade på teve å lyssnade på musik. Björn själv satt å drack grogg efter öl efter grogg. (Han hade visst börjat med 2 till frukost)

Efter nån timme så gick han ner på stan, då hade även jag å Anna satt igång med drickandet. Buffel kom, han däckade på Björns säng efter ett tag, han var rätt sliten stackarn. Lite senare kom även Björn och Dick. Osså Annas Björn.

Jag och Anna vandrade bort hit så jag fick göra mig klar, träffade Stina och co en sväng oxå. När vi kom tillbaka till Björn så hade det ramlat in en massa folk. Ibland visste man inte vart man skulle ta vägen, folk överallt. Förfesten rullade på och alla blev fulla. Pölar på golvet, glasskärvor. Sara städade. Efter 23 nångång så fick allt folk gå, jag å Anna var nog dem sista som gick, av oss som gick. Pojkarna var lite lessna så dem stannade kvar ett tag men tror dem hittade ut på krogen sen dem oxå.

Blev Skeppis, träffade A en sväng, ciderbjudning, minttu, sen upp på Olearys, mera alkohol (tror jag). Träffade på lite folk, sen gick jag ner på Skeppis igen när det var stängning. Städade väldigt liiite med dem. Fikade mest och pratade strunt. :P

Var väl hemma runt 5 imorse. Sov väl vid halv 6. Blev väckt för sisådär en timme sedan av telefon.

Nu ska jag se om det finns nåt ätbart. Bilder kommer när jag som skrivet fått sladden som är hemma hos Björn.  

Av S - 12 augusti 2007 05:18

Inte förrän det är nån man känner.

Inte förrän man vet hur det känns.

Fyfan, ]:

RIP Ali. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards