Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av S - 25 augusti 2007 22:10

Gårdagen blev lyckad, tycker jag iaf.

Började med att jag, Anna, Sara å Mikaela gick på Dallan en sväng. Tog varsin öl/cider där bara. Sen gick jag å Anna ner på Olles å satte oss på uteserveringen där. Träffade på Robin, osså Jocke å Mattias. Sen gick vi över på BK en sväng å drog en tequila å en minttu där, och dem satt jue där dem skulle. :P

Efter stängning så gick jag å A å åt på Kebabcity, sen kom Anna å Jocke oxå för att äta, sen gick jag å A hem och sov här.  Han smet iväg nån gång före 10 imorse.

Anna väckte mig runt 13 å ville ha sällskap på stan, jag var lite trött som lyckades somna mellan varje sms sen, men runt 14 kom jag ner på stan iaf, så vi gick å käka en kycklingpasta på breve. [:

Sen gick vi hem till Björn å lämnade ölen innan vi åkte ut till Birsta å mötte Sara å  Anna å gick runt där lite, Anna å Sara käkade mcd. Anna snälla mamma kom å hämtade oss där sen, så jag å Anna åkte hem till dem å käkade tacos, men vi gick bara i oss en var. Tröttheten slog till. :P 

Åkte hem till Björn å sällskapade med han å Dick medans dem drack sprit, jag å Anna låg mest halvdöda. Runt 20 när dem gick somnade Anna till, å jag nästan, låg å kollade på teve oxå. Björne kom instudsande en sväng innan han oxå skulle dra iväg nånstans å festa. Anna gjorde sig klar å sen gick vi å åt på Kebabcity (igen!!). Anna gick nyss på jobbet å jag har precis duschar å öppnat första cidern, man är inte direkt ute i tid idag. ;D

Nu blire påklädning å lockande av grabbarna. *komsikom* 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards