Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av S - 26 augusti 2007 22:48

Har legat å kollat på Dodgeball nu, fast chipsen å colan blev orörda (iaf under filmen). Mår illa och känner mig helt borta. Jag är inte sjuk, jag tror bara det är lite annat som spökar.

Kan nån ta mig långt härifrån? 

Av S - 26 augusti 2007 19:54

Jag har uppdaterat bilddagboken med fler bilder från Skånehelgen!

Av S - 26 augusti 2007 18:42

Gick ner på stan förut å träffade upp Veronica. Skönt med söndagsfika. [:

Vi gick på CH å käkade varsin sallad, ovanligt, men då vet man jue vad man får eller hur!? [;

Satt där ett tag, sen blev det kallt, V köpte med sig en latte å jag köpte med mig en thé. Så gick vi runt i lite affärer, blev inget shoppat för mig, var sugen på ett svart linne på gt, men det fanns inte kvar i min storlek. ]: Blev bara V som shoppade lite. Efter lite affärer så satte vi oss på en bänk utanför Stadium, det var skönt å sitta lite i solen, men strax före 17 så började det å regna, då gick ja mot hemmis å Veronica åkte hem. [:

Pratade av mig lite oxå, tänkte efter sen när jag kom hem, det låter inte klokt faktiskt. Skärpning!!

Nu ska ja mula i mig lite chirre å cl å se om det är nå vettigt på teve. Är jue Dodgeball sen iaf. :D 

Av S - 26 augusti 2007 12:55

Det står ölburkar, vinflasker, ciderflasker.. ÖVERALLT!


Anna å Sandra kom igår, Jocke, Ekke å Jonas kom igår.Förfest blev det.

Anna å Sandra skulle gå ner å möta Sara, jag stannade med grabbarna å förfestade mer. Efter 00, eller bra precis kanske, så gick vi ner på stan, gick med dem upp till Köpmangatan, sen gick jag å mötte Anna, Sandra åkte hem, Anna orkade inte stå i kö på aveny, så vi gick ner på Dallan ist.

Blev där en stund för en öl/cider, sen gick vi ner på Olearys å Coppers (BK!), träffade på lite folk å drack ännu mera öl å cider. Satt med brorsan å Erica på uteserveringen å helt plötsligt så var klockan typ 3 å det var dags för hemgång. Kvällen var väl helt okej, men inte lika skoj som i fredags. [:


Nu ska jag äta frukost!

Av S - 26 augusti 2007 12:43

Vaknade för bara en stund sen, jag som hade tvättstugan tidigt. *suck*

Ska springa ner strax å kolla om den är ledig ikväll.

 Allt är ett enda virrvarr.

Av S - 26 augusti 2007 03:42

Alla heter glenn i göteborg...

Av S - 26 augusti 2007 03:40

Kvällen är lyckad... efterfesten väntar.. om det blir nån.


Jag bara saknar sig..  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards