Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av S - 27 augusti 2007 20:19

Här sitter jag å tråkar. Vill inte gå å lägga mig riktigt än, även om det skulle va skönt eftersom jag ska upp 4.50 imorrn. Skittråkigt väder ute, nu är det säkert höst. >_<  Har faktiskt lagt fram min nya mysiga stickade polo så jag kan ha den imorrn på jobbet, har även lagt fram mina mysisar så jag kan ta med dem imorrn, tänkte ja kunde byta till dem när jag ska umgås, fika å prata skit med J imorrn. Det var liksom längesen det så vi bokade idag att jag ska hälsa på henne efter jobbet imorrn, slutar jue tiidigt.

Ne, nu blire nog sängen iallafall.  

Av S - 27 augusti 2007 17:50

Johan kom o hämtade mig strax efter 7 imorse, dem hade även öppet på macken! [;

Åkte iaf ut å jobbade som vanligt, fick hjälpa Johan å komma till rätta i köket där först på morgonen bara. Sen rullade det på som vanligt, dagen har gått ganska fort faktiskt, även fast jag oxå jobbade över en halvtimme. :P

Chefen pratade om tjänsten idag, den ska tydligen ut på annons, hon sa själv att hon skulle bli förvånad om hon tog nån annan än mig, grejjen är bara det.. vill jag söka den!? Suck.. det är så mkt jag inte vet nu så usch!!

Kom iaf hem för typ en halvtimme sen, tänkte fixa nå mat att slänga i mig å sen kanske slänga mig framför teven, så grymt trött idag så det är sjukt.

Jag vill ha helg igen, så jag bara kan slappa, sjukt mkt jag ser fram emot den här helgen, jag ska banne mig bara ta det lugnt!! (och kanske trassla ut mina tankar som är ett virrvarr) 

Av S - 27 augusti 2007 06:41

Sovit som jag vet inte vad, eller kanske inte alls. Känner mig inte alls utvilad idag. Hade svårt å somna, å när ja väl somnat så vaknade ja till. Av vad vet ja inte, nåt konstigt ljud eller så kanske. Vaknade förut oxå å tänkte "Guu så skönt, ja kan somna om", vet inte varför ja tänkte så, för kollade på klockan.. det var typ 7 minuter tills klockan skulle ringa. *suck*


Nu ska jag borsta tändera å sen gå ner på macken å köpa cigg, jag hoppas dem har öppet. Sen kommer Johan å hämtar mig om typ en kvart.

Ha a nice day. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards