Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av S - 28 augusti 2007 23:10

Ni gör mig helt jävla galen med allt ni säger.

Vet inte hur jag ska tolka allt! 

Av S - 28 augusti 2007 22:35

Jag har kommit på en sak om mitt knä. Jag anade att nåt inte står rätt till, men nu är jag rätt säker.

Förut, när jag gick i trapper så knäppte det alltid till en gång  i högra knät när det skulle upp ett steg. Idag när jag skulle upp från tvättstugan så märkte jag att det tillkommit ett "knäpp". Testade å gå i trappen flera gånger för att se om det skulle försvinna, men det gjorde det inte. /: 

Nästa vecka (om jag inte hinner denna) när det lugnat ner sig med allt så är det jag som ringer läkarn.Jag lovar det till alla som tjatat på mig!  

Av S - 28 augusti 2007 22:09

Jag hatar vårat torkskåp!

Nu är hela lägenheten full med kläder och sängkläder!
(eftersom jag faktiskt orkade tvätta 2 maskiner iallafall)

Av S - 28 augusti 2007 19:45

Ja just ja, jag la jue faktiskt upp nån bild från fikan idag på min bilddagbok.

(eftersom jag fortfarande inte fixat fler bilder här)

Annars kan ni jue alltid kika in hos Veronica!

[: 


Av S - 28 augusti 2007 19:18

Idag klev jag upp tidigt, det känns som att jag klev upp igår. :P

 Idag på jobbigt kände jag mig lite anti, eller, väldigt mkt anti, får se hure går.


Efter jobbet så tog jag bussen till Jessica, hon kom å mötte mig, så gick vi på ica å handlade lite fika, kom hem till henne, åt lunch. (för andra gången idag, men de va jue chili con carne på jobbet ]: ) Var nå kyckling å pastagrejjs. [:

Efter det så fikade vi å pratade lite skit, kollade på kläder oxå som beställdes, började surra med Veronica på msn så efter ett tag så gick vi ner till henne å pratade mera skit. [: Det bjöds på kladdkaka, kaffe å thé, mums!

Tog bussen hem för typ en timme sen eftersom jag skulle tvätta, så var ner för en stund sen med första maskinen. Osäker på om jag orkar tvätt en till efteråt, eller om jag spar det å tvättar massa på söndag eller så. :P


Nu ska ja sätta mig och spela lite tänkte jag.

Puss å kräm 

Av S - 28 augusti 2007 05:13

Jag är lite trött. Vaknade dock vid 04 och det var superskönt att få somna om en timme, men är fortfarande supertrött. Vad är det med mig? Eller är det vädret? Det är grått. ]:

Ska typ borsta tänderna å fixa håret, sen äre dags för bussen. Gruvar mig för att gå ut, det ser faktiskt jävligt kallt ut.

Aja, hörs ikväll.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards