Alla inlägg den 1 september 2007

Av S - 1 september 2007 17:48

Har tagit bort ett inlägg så jag kunde fixa en ny bild iaf, sen MÅSTE jag beställa fler! ]:

Jag idag efter en sväng på stan. [: 


 

Av S - 1 september 2007 15:33

Av S - 1 september 2007 15:31

Samsung 5 %

Siemens 3.3 %

Nokia 20 %

Sony Ericsson 65 %

LG 0 %

Motorola 1.7 %

Nån annan? (skriv gärna en kommentar isf) 5 %


Totalt har 60 personer röstat.
Omröstningen startade 2007-07-12 13:30

Av S - 1 september 2007 15:17

Nyss hemkommen från en sväng på stan. [:

Blev lite svängar på gt, annan affär, annan affär å sen en fika på ch. ^-^

Efter det så gick vi på Indiska så Emily fick shoppa lite för sitt presentkort, fiina saker, det blev även en ljuslykta för mig, som ska hänga i fönstret. [:

När vi skulle ta ut pengar innan vi skulle hemåt så fick vi gå på 4 bankomater, å ändå hade vi inge pengar i slutändan!! Cepeautomater å sådär.

Har lagt upp lite bilder, både bra å mindre bra på bilddagboken, finns länk, så kika vettja. [:

Nu ska jag sova en sväng så jag orkar med resten av dagen å kvällen. [:

Puss hej! 

Av S - 1 september 2007 12:09

Nu går jag ner på stan å leker med Jessica, Veronica å Emily en sväng. [:

Av S - 1 september 2007 11:15

Blee, jag är lite eller rätt så mkt trött, men ska ner på stan om ett tag, skönt är det jue iaf att inte sova bort hela dan. [:


Tänkte att jag skulle äta lite frukost kanske, och ta mig en dusch, men eftersom Jessica är bra mkt segare än vad jag är så kan jag gott vänta en stund med det. ;P


 Kanske det blir nya tröjan idag? [:


Haha, jag bara måste skriva en kommentar jag hörde igår:


"Du, ett tips, det är bara pundare som har solglasögon på sig såhär dags!" 

Av S - 1 september 2007 03:40

Yes, nu är man hemkommen från dagens andra jobb, helt slut är jag å ska strax knoppa in. Kvällen har väl varit bra, men jag tror att jag å Peter gäspade ikapp å tävlade om vem som skulle hinna hem till sängen först... eller nåt. Sjukt trötta var vi iaf. Strax under 300 inlösta, ibland kom det en hel del på en gång, och ibland stog det helt still ett bra tag. Träffade en del kändisar iaf, det var skoj. Och hela "grabbgänget" var ute, dem ville ja skulle följa på efterfest, men jag hade inte jobbat klart. Hade varit såå skoj att vara ute med dem, får se hure blir imorrn, om jag kanske hookar upp med dem när jag varit hos Emily och Linus, känner inte för utgång, men med dem där har man jue aldrig tråkigt liksom. Ögongodis fick jag oxå ikväll, flera stycker puddingar som var in faktiskt. :D

Nu ska jag ta å hångla med kudden, så långt kom jag med raggningen ikväll.


Kvällens höjdpunkt: "Nu när jag är ute så äre ingen av "er" ute. Får jag ge dig en komplimang Sara? (Aa visst) Du är typ jättesnygg, du vet, du har världens utstrålning och du är alltid glad. [: (Senare fick jag även lite småskäll för att jag inte fixade efterfest åt med han) Tack Uffepuffe, you did my night. [: (det gör jue liksom inget att han är hur snygg som helst heller) ;D

Kvällens höjdpunkt no2: Träffa Totte, och Björk!! [: 


Kvällens lågpunkt: En envis kille som alltid ska komma å krama å pussa på mig när jag jobbar, han tror han känner mig, men jag har ingen aning om vem han är.. han är bara sjukt jobbig. ]:  Såg även att han var å försökte krama på ena vaktPeter oxå. HAHA!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards