Alla inlägg den 4 september 2007

Av S - 4 september 2007 23:27

Nu tänkte jag gå å lägga mig, dessvärre så har jag ingen bok att läsa.

Ge mig tips tack. [:
Gonatt. 

Av S - 4 september 2007 23:04

Jao, så var det dags för dop.. jag visste inte riktigt vad jag skulle ta, men ibland när jag går igenom och läser gamla inlägg så märker jag att det verkligen är som en berg- & dalbana här i bloggen(mitt liv). Ena dagen så går det upp, upp, upp.. och andra dagen så går det bara neeer. Så ja, jag tyckte att mitt nya bloggnamn passade ganska bra.

Trevligt att ni läser, glöm inte att rösta oxå. 

Av S - 4 september 2007 22:29

Jävla skit oxå, det är bara 2 avsnitt kvar av GG, nånsin liksom!

Jag tror jag bryter ihop!!

Lyckades även börja gråta 2 ggr under kvällens avsnitt.

Sen har jag kollat lite på Prinsen och jag, ja, då passade jag på att gråta 2 gånger till. Är det inte underbart!?  

Av S - 4 september 2007 19:55

Om typ ungefär 5 minuter så börjar idol.

Så nu tar jag min godispåse å mitt glas juice å bänkar mig framför teven.

Ciao! 

Av S - 4 september 2007 17:35

Tänker på mina kusiner och min faster.

Helt sjukt. Det har nog inte riktigt gått in.

Min pappa, min "farbror" och kusinbarn Josefine på bröllopet i somras.

Av S - 4 september 2007 17:17

Jepp, så var det gjort.

No more trouble

Men var det så jag ville ha det?  

Av S - 4 september 2007 14:52

 Ha en rolig stund!

Äntligen ett ordentligt "Kedjebrev" som ger resultat !

Till skillnad mot normala kedjebrev så kan du inte förlora något,
du kan bara vinna!!!!
Skicka bara detta Email vidare till 9 väninnor.

 Instruktioner :
Packa ner din make/pojkvän/motsvarande i en stor kartong.

Glöm inte att göra lufthål och skicka honom till personen överst på listan.
Snart så kommer ditt namn att vara överst på listan och då kommer du att få 823 542 män.
 Statistiskt så kommer det att finnas:
0,5 - 1         Mister World
2,5 - 3        Toppmodeller
463         Idrottsstjärnor
3 234         Sjövilda män
20 198         Män som gör allt Du begär
40 197         Män som står sig hela natten

 Totalt så kommer du att erhålla 64 294 män som är mycket påhittigare, läckrare och mer potenta än skrothögen som du redan har. Och bäst av allt så kommer garanterat ditt originalpaket inte tillbaka till dig.

 VARNING

Bryt inte detta kedjebrev. En kvinna som gjorde det fick tillbaka sin man i samma gamla kalsonger men mycket elakare än förut efter att ha suttit i en papplåda i 3 veckor. Dessutom så blev hon tvungen att skicka sin nya Toppmodell, som precis hade flyttat in, till sin väninna. Du måste tro på detta Email. Det är ett utomordentligt bra sätt att förbättra livet utan tråkiga fotbollsmatcher, jobbiga middagar och långa diskussioner om städning. Medan jag sänder detta Email så har kvinnan som är nummer 6 på listan redan erhållit 837 män och hon har 452 oöppnade paket i hallen.
 Med vänliga hälsningar
 En riktig väninna [;

Av S - 4 september 2007 14:38

"Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna".

//

Oscar Wilde 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards