Alla inlägg den 8 september 2007

Av S - 8 september 2007 20:58

Åhh va skönt det var att få sova litegrann, gick å la mig förut vid 18.30, ställde klockan på 20, men låg tills klockan var typ 20.40 :P Skönt vare, och ville bara ligga kvar när klockan ringde, men men ska man jobba så ska man.

Jag kom på förut att vi hade iskrig igår, vet inte riktigt när det var, men jag var och skulle beställa i baren nere och fick helt plötsligt en isbit på mig, jäkla André! Jag var inte sen med att kasta tillbaka.. ;P

Förut när jag var å fika med Veronica sa jag nåt om att jag ville jobba uppe hela kvällen, men jag tror jag ändrar mig eftersom jag är så trött. Skulle vara nice och stå nere hela kvällen. ;P Ska kika efter en tidning nu som jag kan ta med mig, om jag har tur och får jobba nere, man kanske skulle köpa med sig lite godis oxå?  

Av S - 8 september 2007 18:25

Jag vet seriöst inte vart jag ska ta vägen med allt. Det är så j-vla mycket som snurrar uppe i skallen nu och jag orkar inte med det snart! Vet varken ut eller in med nåt. Någon som vill byta liv för en dag?

Av S - 8 september 2007 17:04

Har precis kommit hem/in från ett regnit stan.

Var å fikade med Veronica, och vi var INTE på CH för en gångs skull. :P

Jag var sugen på en kycklingpasta på brevé, så vi gick dit istället. Trevlans.

När dem stängde klockan 16 så gick vi en sväng på stan, Veronica shoppade lite halsband och sådär. Själv så håller jag i pengarna nu. Blev alldes för mkt shots å skit igår. ;D

Var bara in på Hemköp å köpte en dricka innan vi skulle hemåt.

Ska nog lägga mig å vila lite om ett tag, så jag får sova en timme eller två, för sen händer jue det, min otroligt mysplanerade lördagkväll övergick snabbt till en jobbkväll. Men som jag sa till Vera, man tacka jue knappast nej till pengar?


Av S - 8 september 2007 13:50

Kvällen blev trevlig igår, ska kika strax o se om det blev några bilder, annars vet jag att dem andra tog bilder, så jag får väl försöka snika åt mig nån av dem kanske så jag kan visa på bloggen. ;D


Kvällen började som sagt hos Diana, vi åt lite mat, hon gjorde sig klar, sen öppnade vi cider efter cider och kollade på musikvideos. ^-^ 

Nånstans för 21 kom Pelle, då var det dags för han att göra sig klar och sprätta lite öl.  Sen runt 21.30-22 kanske så vandrade vi bort till Stefan o co, där var det rätt dött, men vi livade väl upp stämningen lite iaf, för efter en stund var det bättre. ;D Några satt å skulle se hur "bra" det blev när dem skrev med fel hand, Anton satt å spelade ölspel med sig själv, han fick dricka hela tiden. :P 

Hellman och jag presenterade oss för varann eftersom han inte riktigt förstod att det var jag som var med Diana, han frågade typ 4-5 ggr. "Vilken Sara???" Lite senare presenterade han mig även för Stefan som han gjorde en gång på krogen när han var riktigt kanon, trots att vi faktiskt träffats flera ggr innan. ;D Och på tal om det så kom jag å Stefan fram till att vi faktiskt träffats första gången för lääängesen, innan han å Magnus kände varann, det var lite komiskt. [:

 Då hade vi även hunnit med att hamna på Olearys, jag å Diana var över på Coppers och drack varsin Strawberry D, det var yummie! Sen stod jag å språkade lite med Håkan och Magnus, fick även veta att Therese och Jannike är halvsyskon, coolt. Gick faktiskt hem direkt efter stägning, om det inte var lite före till o me, och nu sitter jag här, halvt nyvaken (var faktiskt uppe nån timme imorse oxå) och ska väl ta en fika med Veronica. [:


Later! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards