Alla inlägg den 10 september 2007

Av S - 10 september 2007 21:14

Ska vi ha maskerad nån dag? [;


 


Nu ska jag gå och sova.

Ses och hörs imorrn! 

Av S - 10 september 2007 19:49

Bussen gick 19 från bommen. Prick klockan 19 så frågade A på jobbet när bussen för mig går. "En går nu från bommen och sen en 19.45.." Alla 3 erbjöd sig att skjutsa ner mig till Kvissle så jag skulle hinna med bussen, när M släppte av mig så var bussen vid Ica, snacka om tuur. ;D

Vi pratade på om lite ditten å datten typ, planerade en del saker ända fram till jul! Längtar lite, blev så julpyntssugen igår när man såg alla ljusgrejjer, och idag fick jag kika i jultidningskatalogen. [: Beställde en bok om pärlor och sånt, så man kan göra egna smycken, det är jue skoj. Funderar även på att beställa en film.. typ Nalle Puhs jullov eller nåt sånt. ^-^

Sjukt ändå, det är v37 nu, om 13 veckor är det v50, det lär gå fort som bara den! Får se hur jag gör med alla planer, idag kände jag mig nästan elak som gick i pluggplaner, när dem där ute så gärna vill ha mig kvar och t.o.m tyckte jag skulle ringa facket ang en del saker. Men ja, jag får se hur jag gör.

Ingen middag har det blivit än heller, jag orkar inte göra nåt nu, tog en mandarin nu när jag kom hem, och ska snart sova ändå. Magen får nog vänta tills frukost imorrn. :P Sen imorrn kanske det blir tjejkväll eller?

Ne, en omgång spel innan filmen på teve börjar. [:



 Robin!

Av S - 10 september 2007 16:47

Sitter på jobbet, slutade egentligen för typ en timme sen, fast egentligen bara för en halvtimme sen. Krångligt? Njae, schemat visar 7.30-16, antal av barn säger 16.30 det är sjukt egentligen att man inte kan få ihop schemat för att personalen inte räcker till.

Det känns iaf bättre nu än imorse, jag orkar nog med dagen trots allt, utan middag eller inte liksom.. (blir utan), får äta nåt när jag kommer hem. Det sas även förut att inga fler tisdagar kommer gå till möten någe mer före jul, det var snällt av dem tycker jag, att jag får ha mina tidiga dagar. Dem andra kan jue faktiskt åka hem och komma tillbaka eftersom dem har körkort OCH bor nära. Jag har/gör varken eller.

Nu ska jag surfa runt och kolla läget lite innan mötet börjar om en halvtimme.. eller förhoppningsvis redan om en kvart.

Av S - 10 september 2007 06:42

Just idag så var det alldeles för tidigt klockan ringde.

Just idag så ville jag inte alls kliva upp.

Just idag när jag vill hem och sova direkt efter jobbet så har vi möte.

Just idag känner jag att jag bara vill "säga upp mig".

Just idag  vill jag bara vara hos dig.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards