Alla inlägg den 11 september 2007

Av S - 11 september 2007 16:04

Vilken tur att jag gick å la mig förut då.. eller!?

Fastnade som vanligt på blip, spelat sen sist jag skrev typ.

Och pratar skit med Jessica.. eller, jag har pratat av mig kanske det heter. ;D

Nu ska jag slänga ihop lite kläder som jag ska ha på jobbet imorrn.

Seeya! 

Av S - 11 september 2007 14:03

Såå skönt med kortdag idag! Ska iväg till Emily sen, vi ska tydligen äta tacos. Yummie! Ska nog gå å sova en stund nu strax så jag inte är trevlig och slocknar typ 19 ikväll. ;P

Gick hyffsat fort på jobbet idag, jag hann nästan inte med mig faktiskt, var klar med allt precis när jag slutade. Imorrn kommer nog chefen ner, ska höra lite med henne då, har hon inte mer klara besked så ska jag kolla upp det litegrann faktiskt.

Aja, en president nu innan sovningen. [:  

Av S - 11 september 2007 05:23

Yes, det är mörkt ute! Det ändras snabbt nu.. var iofs 2 veckor sedan jag öppnade, men trodde inte det skulle vara mörkt nu iallafall. ]:

Skönt å sluta tidigt idag, då kan jag åka hem och sova en halvtimme och grejja på litegrann. Får slänga ner nå kläder som jag ska ha imorrn oxå, ska nämligen mysa med flickorna hos Emily ikväll och jag ska sova över där, börjar jue sent imorrn så. [:

Nu ska jag borsta tänderna och vandra till bussen. Är du avis?  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards