Alla inlägg den 12 september 2007

Av S - 12 september 2007 23:06

Har precis kommit upp från tvättis sista svängen, ska slänga mig i sängen å läsa lite innan det är sovadags. Tror den där boken e rätt bra, just nu minns jag inte vad den heter, men imorrn kan ni få veta. :P

Oh, 30/9 ska jag på partylitevisning hos Emily! Då ska jag beställa massa, hoppas jag.. bara inte varenda krona går till räkningar, men det ska det inte. Jag fick ta med en vän, ska se om jag hittar nån. [:

Well, najty folket. 

Av S - 12 september 2007 21:11

Sådär ja, ännu ett idol-avsnitt till ända, jag tycker det är sjukt pinsamma! (det skriver jag väl typ varja dag, men det är sant!)

Håller även på å tvättar, ska väl gå ner snart igen och hämta alltihopa, får väl hänga den sista maskinen här uppe som vanligt. Varför får vi inte en sån där snabb maskin hit? Och ett vettigt torkskåp!


Idag på jobbet då, satt chefen och några andra och pratade i personalrummet, jag å Malin funderade på om man vågade gå in, till slut så chansade jag och var så välkommen, dem pratade inte hemlisar. [; Efter en stund där inne så kom samtalet in på mig, mitt vikariat och sådär, efter 2 månader ska jag ha månadslön, så det går jag väl upp på om typ 2 veckor. Hms.. med andra ord så kommer jag får jättemkt i oktober? Supernice, då blire julklappar i tid i år då.

Iallafall, när alla andra gått ut så sa A-K att jag skulle stanna lite, det hade jag tänkt ändå, för min rast var inte slut. ;P Iallafall så sa hon att hon hört hur jag känner och sådär, så hon höll mig på vikariat istället för att lägga ut en tjänst som hon inte ens vet om jag tänker söka. Plus för båda två tror jag, för mig är det jue det iaf, då har jag liksom ingen uppsägningstid om jag nu skulle få för mig att börja plugga. Hon är snäll min chef. [:

Så nu kan jag fortsätta att fundera utan att känna mig elak mot dem på jobbet, fast att det bara är chefen och en till (vad jag vet) som vet om det.


På eftermiddan idag när en pappa kom så möttes jag i dörren av ett: "Nu är hösten verkligen här!"  Och jag kan jue inte annat än å hålla med. Just nu sitter jag bara här och myser med mitt te, i min mysiga polo och hör hur det blåser ute, hur mysigt är inte det?

Jag funderar på om jag ska höra med Anna om vi ska ta våran "pärl-kväll" nu när det är lön, kan mysa till det med lite vin och sådär. Eller vad säger ni andra tjejer om det?  

Av S - 12 september 2007 18:41

Känner mig så seg idag, vet inte varför, har jue inte direkt sovit dåligt. Hms, hoppas det är bättre imorrn. Jobbet rullade på bra, ska berätta lite senare om vad som sas idag, ska strax ner till tvätten så tar det sen. [:

Kom hem för typ 40 min sen, har ätit och ska typ slå Anna en pling strax, träffade henne å Björne på staden när jag kom från jobbet, o hon var sugen på att umgås lite. Hon kanske (om jag ber snällt och lockar med fika) vill komma o se Idol med mig? [;  

Av S - 12 september 2007 13:03

Goddagens!

Sitter på jobbet och har alldeles tråkigt, men har en rolig sak att berätta om det, men det tar vi ikväll. [;


Igår när jag kom hem från jobbet blev det som skrivet inge sova av, utan lite spel istället. Runt 16.30 typ så kom Emily och hämtade mig osså brummade vi hem till henne. Väntade ett slag på Veronica som sedan kom med superfint hår! Jag vill oxå till frissan!

När hon kom så var vi i full gång med att fixa tacos, det var hur mumsigt som helst! ;D Sen spelade vi lite Mario på wiiet innan det var dags för Idol. Asså, en del är rätt j-vla pinsamma!! I pausen så fixades det thé och rabarberpaj med vaniljsås, ännu en gång mkt mumsigt!! :D

Efter Idol så blev det mer wii, tror det var Emily som vann, jag kom sist. Det gör inget, jag vann jue förra gången, och man måste jue vara lite rättvis. ;D Efter det så brummade Veronica hem, jag å Emily låg i soffan å kolla på Top Model innan vi gjorde oss klar för sängen å låg sen där å kikade på Scrubs innan vi slocknade båda två.

Var trött imorse, men det gick över rätt fort, kanske efter lite frukost i magen. Sen skjutsade Emily ner mig till Navet så jag kunde ta bussen ut till jobbet. Där jag sitter nu. Rasten är slut så nu ska jag kila!!

Puss hej!


Tack tjejer för en mysig kväll igår. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards