Alla inlägg den 13 september 2007

Av S - 13 september 2007 21:29

Jag har precis suttit å gått igenom hela mitt 2006 på min lunar-blogg. Sjukt roligt att läsa om lite gamla tider, imorrn, eller kanske nån annan dag så ska jag ge mig in på att läsa 2005 oxå, och senare resten, tror jag har dagböcker där ända tillbaka till 2003 eller nåt. [:

Tänkte slänga mig i sängen och läsa lite nu innan jag ska sova. Imorrn äre fredag!! Någon som har nåt skoj på g som man kan hitta på? Hör av er vettja. [:  

Av S - 13 september 2007 20:13

Jag satt och funderade lite på om och hur jag ska klippa mig. Sugen på att fixa nåt helt nytt faktiskt. Även liite sugen på lugg, men jag minns inte om jag passar i det eller inte. /: Tänkte höra med er, men enda bilden där jag har lugg som jag hittade är denna:


 



Bjuder även på en oldie som vi pratade om häromdan.

Såhär såg fröken Veronica ut för snart 4 år sedan. [;  


 

Av S - 13 september 2007 18:09

Kom hem från jobbet för en stund sen, var så hungrig så var tvungen att äta på en gång, tur det fanns kvar sen igår. [:

Tänkte ta tag i disken strax, men ska nog spela en sväng eller två först, jag är såå overkligt trött idag. Helt sjukt. Kan kanske bero på att det enligt mig varit mer eller mindre kaos på jobbet idag. Vad tänker.. vilka är det dem säger att vi ska skälla på.. politiker? Vad tänker dem med!? Vi kommer gå in i väggen allihopa innan jul ffs! Funderar ni på vad jag menar så är det så att vi hade alla barn idag, alla 17 på avdelningen. Det är helt sjukt vad 3,55 personal ska klara av egentligen, speciellt när dem är så små!

Känner mig typ knäckt! Skönt att det är helg snart. 

Aja, en rök nu och sen spel.  

Av S - 13 september 2007 08:00

När man är klantig så det gör ont, då är det ett onödigt ont.

Jag bet mig i läppen. >_<

Av S - 13 september 2007 07:56

Har precis kommit ur duschen, var faktiskt tvungen å duscha för jag hann inte riktigt med det igår. Så idag blev det en morrondusch. [:

Sitter å äter lite kuddar med mjölk nu, sen ska jag fixa håret och borsta tänderna.

Idag är det TORSDAG!! Snart helg! *whee* 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards