Alla inlägg den 18 september 2007

Av S - 18 september 2007 23:21

Jag har ont i halsen! Ursäkta, var jag inte sjuk för bara nån vecka sen!? ]:

Har suttit och sparat ner massa dagböcker idag igen, det är väldans skoj att läsa dem faktiskt. ^-^ Hms, vi hade en hel del förslag på smeknamn till Veronica där ett tag. Dök på Ronnie, Sunkan, Vera och Vivvi i några dagböcker. ;D

Tänkte att jag skulle lägga mig och däcka nu eftersom jag måste upp å ringa doktorn imorrn. Så sov gott allihopa! [:  

Av S - 18 september 2007 21:41

Har nu endast typ ett kapitel kvar i boken, och kan faktiskt säga att det var en riktigt bra bok. Om än skrämmande och verkligen läskig, så mkt bra.

Att sätta sig in i en liknande situation är nog omöjlig, när jag tänker på hur gammal Magdalena var när allt hände så är det enda man kommer fram till (iaf för mig): Starkt jobbat! Jag vette 17 hur jag skulle kunna lämna min familj och hela mitt liv vid 21 års ålder. Känns som att jag nog inte skulle klara det.

Usch, riktigt läskit. ]:  

Av S - 18 september 2007 19:50

Aa, väldigt snart så har jag läst ut min andra bok för den här veckan typ.

Lånade 2 av Veronica för exakt en vecka sedan, och har bara lite kvar av den sista, sen har jag inget mer å läsa. /:

Får bli en sväng på vängåvan nåt i veckan för att se om jag hittar någe nytt, kan verkligen behövas om jag ska gå hemma med ett trasigt knä. Mamma gjorde mig lite orolig förut och pratade om sjukskrivning. Hms.. får se vad farbror doktorn säger när jag träffar på han (hon).

Nu blire lite Kyle iaf!  

Av S - 18 september 2007 16:59

Hade planer på att åka upp på akuten eller på nå jour, men det var visst lite svårt å få fram rätt saker! Jag snubblade IDAG, visst, det är en gammal skada, men det var IDAG som jag klev snett och fick så j-vla ont. Ska ringa imorrn iallafall, och skälla, det ska jag minsann göra. Ge mig ett helt knä NU!

Jag är 24 år, har typ hela livet framför mig, ska ett trasigt knä förstöra det för mig? Gaah va less jag är nu. ]:  

Av S - 18 september 2007 13:50

Kom hem för sisådär 20 minuter sen, efter en promenad från navet som tog minst 10 minuter. Det är jue så att knäet mitt ville inte riktigt vara med på jobbet idag, så på förmiddan hoppade det ur ordentligt, kunde knappt gå sen men pinade mig och stannade kvar eftersom jag ändå slutade tidigt. A var även snäll och skjutsade ner mig till Kvissle eftersom jag som skrivet knappt kan gå. Tog bussen här och sitter och klurar på hur jag ska göra, åka upp på akuten efter 17 eller ringa sjukvårdsrådgivningen och fråga vad dem säger. *suck*

När jag kom innanför dörren efter att knappt ha kunnat tagit mig uppför trappen satt jag mig och lät tårarna komma. Det gör liksom såå j-vla ont. Vem följer med på sjukhuset och håller handen? Jag hatar verkligen sjukhus. >_< 

Av S - 18 september 2007 05:25

Mm, idag är jag såå trött, så fruktansvärt trött. Kan jag inte få lägga mig och sova några timmar till? ]: Fotbollen igår hördes, inte så mkt, men ja är sådär att har jag börjat störa mig på ett ljud när jag ska sova så går det inte över förräns det är tyst. /: Lyckades nog somna nån gång framåt 22-tiden iallafall.

Ska typ borsta mina tänder nu, sen tänkte jag kila till bussen, i detta mörker! Det är typ svart ute. Efter jobbet så har jag stora planer (drömmar) om att sova hela resterande dagen, dock så brukar jag faktiskt känna mig lite piggarr om sisådär 50 min när jag sitter ute på jobbet. :P  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards