Alla inlägg den 19 september 2007

Av S - 19 september 2007 20:46

Fick häromdan ett klagomål på hur min blogg såg ut så jag ändrar väl lite då, trots att jag faktiskt tyckte om den andra oxå. Men nu då? Är det bättre nu Petrus? [:

Av S - 19 september 2007 18:23

Hoho, jag hittade en gammal låt som väckte minnen: Looptroop med Botaniska. Det är typ back to 2002. ^-^

Har en kycklingfilé som ligger å väntar på att bli stekt med lite grönsaker, har inte riktigt ork å ta tag i det än bara. /:

Tror jag ska lägga mig och kolla på tv en stund faktiskt.  

Av S - 19 september 2007 14:07

Fick tid hos sjukgymnasten imorgonbitti, han lät trevlig, så jag hoppas det ska gå bra där. Och hoppas att iallafall HAN kommer fram till nåt vettigt.



Jag sitter fortfarande och rensar mina gamla dagböcker, är nu inne på våren -04. Jag saknar min storasyster kom jag på. Var och varannan dag på den tiden kunde jag bara sätta mig på bussen för att åka å hälsa på henne, nu är avståndet inte riktigt lika kort, så det går inte på samma sätt. Flytta hem nu hörrni! ]:  

Av S - 19 september 2007 12:04

Nu har jag äntligen, efter 2 timmars försök till att få tag i nån på vårdcentralen kommit fram. Och vad säger "kärringen"?!? Jo.. "Ring en sjukgymnast så kan dem kolla på det i första hand"

Är dem helt j-vla blåsta i huvét!? Knät hoppar ur lite nu och då på senare tid, och dem tror att en sjukgymnast ska fixa det? Vafaen är det här egentligen?  

Av S - 19 september 2007 10:51

Gaah!

Jag har nu letat å letat efter mina papper om mitt knä, men jag kan verkligen inte hitta dem nånstans! Så nu sitter jag i telefonkö till sjukhuset iallafall, dem får väl kolla min journal eller så för att se vad det är för fel, för själv så vet jag faktiskt inte riktigt utan mina pappe. Det är fel på båda korsbanden, ett är av, men ja vet inte riktigt vilket, osså är det fel på ett ledband oxå. Hms, undra om det är nåt i mitt knä som är helt!? 


 När jag letade mina papper så hittade jag däremot en liten "dikt" som jag tänkte skriva ner. ^-^


"Med denna fina dricka,

önskas er lilla flicka:

Välkommen till denna värld så stor,

där många olika människor bor.


Men låt henne ej denna dryck få smaka,

ge henne hellre en liten kaka.

Vänta tills hon blir stor och själv kan välja,

om hon denna "livets dryck" vill svälja.


Men jag tar gärna ett glas,

för att fira det nya liv som gavs,

av Berit och Lasse.

Grattis! "


Jag fick den här av min mamma för inte så länge sen, eller, det var nåt år sen, men det var första gången jag fick se den och läsa den.

Just nu minns jag inte vem som gav den till mamma och pappa när jag föddes, men det är roligt att ha sånt kvar. [: 

Av S - 19 september 2007 07:06

Knät mitt har gått till sig liite under natten, men det gör fortfarande ont.

Har precis pratat med jobbet om att Emily kommer istället för mig idag, vet inte om kanske A hade koll på det, men jag ringde ändå. Nu ska jag lägga mig en stund till, sen ska jag kliva upp å ringa vårdcentralen och hoppas att dem kan hjälpa mig. Hörs hej! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards