Alla inlägg den 20 september 2007

Av S - 20 september 2007 23:25

Hms.. jag kan inte hitta min comviq-telefon. Hur slarvig får man vara? Har verkligen letat överallt. Nån som sett den nånstans? ]:



Hahaha, jag har alltså letat efter min comviq-telefon i typ en vecka. Två minuter efter att jag skrev det där inlägget så hittade jag den. Den låg breve micron. Undra om man ska kolla synen?  

Av S - 20 september 2007 21:49

Jao, tiden går fort när man har.. roligt?

Nja, jag har väl inte haft tråkigt, men surfat runt hit och dit o gluttat, tjyvläst bloggar och sånt. Så mkt annat har jag inte haft för mig sedan jag kom hem, förutom lite fika förut. Tänkte gå å lägga mig å läsa förut, när jag kom på att jag jue inte har nåt att läsa. :P Synd att vi glömde boken Veronica, hade inte en tanke på den.

Tror iaf. att jag ska slänga mig i sängen o kika om det är nå bra på teve, eller om jag kanske har nån film jag inte sett på länge. [: 

Av S - 20 september 2007 19:30

Trött jag är, och inte kan man väl gå och lägga sig redan!?


Har precis blivit avsläppt av Veronica.

Har varit på tw-party hos Johanna i skb, var Lindis som höll i det. [:

Var jag, Johanna, Veronica, Sandra, Linda och Ida, osså några barn då såklart. ^-^ Jag beställde en ostkupa och några plastburkar att ha pålägg, typ skinka o sånt där i. Nice nice.

Vi pratade även om att dricka vin å sådär någon kväll oxå, och det lät som en toppenidé tycker jag. [:

Nu tänkte jag kika facebook lite, och sen spela nån omgång.  

Av S - 20 september 2007 14:57

Jag gick ner på stan en sväng förut för å köpa bandage på apoteket, tog och lunchade med Anna på samma gång, mamma kom förbi en sväng å köpte restaurangchansen av henne. Mamma tyckte Anna pratade så mkt, men, vi har jue inte träffats på länge nu. Gott vare med lunch iallafall, sen gick ja på apoteket, hemköp å sen hem. Jessica skulle komma å hälsa på mig idag, men hon kommer nog imorrn istället, jag har köpt hem lite fika iaf.

Ikväll ska jag på twparty hos Johanna, får snika skjuts med Veronica, skönt det iallafall. Klurar på vad jag ska göra för middag sen å, ingen aning om vad jag ska hitta på faktiskt. Det återstår att se. 

Av S - 20 september 2007 10:56

Varför röstar ni inte!? ];

Av S - 20 september 2007 08:40

Nu har jag precis kommit från sjukgymnasten, han var trevligt och frågade massa saker, dock samtidigt som han drog å "slet" i mitt knä/ben. Det knakade till ibland och han förstod att jag brukade ha ont, dock så fick jag inge vidare "besked". Han trodde att det kunde bara en benbit typ som är lös i knät, och att det är den som orsakar att jag ibland får så ont å att knät låser sig.

Vad gör man åt det kan man jue fråga sig?

Ja, tydligen inte ett skit! Jag fick en övning som jag kan göra några gånger om dan när jag får sådär ont och det låser sig. Han var dock snäll, om det fortsätter att hända lite då och då, som det nu gjort, så skulle jag höra av mig till honom så han kunde skriva lite till min läkare på vc, som då får kolla mitt knä å eventuellt remissa upp mig till ortopeden.

För att det ska hända nåt nu så är det nästan så att man hoppas på att knät jävlas så mkt som möjligt, så att jag får komma dit upp.

Det är jue även nu man funderar på om man måste byta bana, med ett sånt här knä som hoppar ur lite nu och då kan jag knappast fortsätta att jobba med små barn. /:

Jag får helt enkelt klura lite på det, och förbereda dem på jobbet hur det eventuellt kan bli.

Fan va less man ska bli!  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards