Alla inlägg den 21 september 2007

Av S - 21 september 2007 17:33

Jag har blivit utmanad av Emma(tror jag [;)



Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Hemstad =senaste bussbesöket
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på



Jag heter Margareta Tjärnström och är 50 år. Jag jobbar som metallarbetare i min hemstad Sundsvall. Mina intressen är att kliva upp före solen och ha magsjuka. Det känns extra viktigt eftersom jag har 5 barn. Mitt hår är vitt och mina ögon är svarta. Jag älskar opera, gärna så högt som möjligt och min idol är därför Sonja Aldén.



Jag utmanar: Jessica, Linda och Emily

Av S - 21 september 2007 17:25

Jessica kom till mig nån gång på förmiddan, vi fikade, grejjade hennes facebook eftersom hon suger på det som så många andra (Veronica *host host*) [;

Vi har yrat på lite mest hela dan, spelat lite president oxå. Snart ska vi ta bussen bort till Kuben och yra vidare där. ^-^

Av S - 21 september 2007 09:53

Klev upp för ett tag sen, vaknade och hade lite "hungeront" i magen, så tänkte att jag var tvungen att äta frukost. [:

Ska göra det nu, sen ska jag städa till lite och ta en dusch, Jessica kommer väl ner och fikar sen. [:  

Av S - 21 september 2007 00:57

Grattis gumman på födelsedagen!

Min bästaste bäste vän fyller år idag. [:


 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards