Alla inlägg den 23 september 2007

Av S - 23 september 2007 21:30

Jag känner mig lite trött idag, så jag tänkte snart gå å lägga mig och glo lite på teve innan det är sovadags.

Emma och barnen har precis släppt av mig här hemma, dem var iväg och fika hos Mackan förut eftersom att han fyller år idag, själv så går jag bort och grattar han en annan dag.

Imorrn jobbar jag, sen på tisdag är det jue begravning, så då är jag ledig, sen äre jobb hela långa veckan som vanligt, hoppas knät pallar. Kanske en risk att jobba när det fortfarande gör lite ont (väldigt lite), men orkar inte sitta hemma någe mer.

På lördag äre inflyttningsfest hos Stefan, det kan bli skoj, har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå, men äre inge jobb så blire nog så. Ska höra om broder ska dit oxå. [:

Ne, nu ska jag borsta tänderna och sen hoppa i säng.

Nattinatt. 

Av S - 23 september 2007 18:26

Läskit sånt här!

Av S - 23 september 2007 17:32

Jag sitter just nu med en kattbäbis i knät. Jättesöt och go är hon.

Jag å lillasyster övertalade mamma förut om att dem skulle ta en från Emma och Johan. Och så blev det. Emma å barnen var hit med henne förut. Vet inte riktigt vad hon ska heta, barnen har döpt henne till Gumman. Vi får se vad Stina döper henne till, eller om hon får fortsätta heta Gumman. [:  

Av S - 23 september 2007 13:11

Nu åker jag till mamma och blir bjuden på mat. Nice nice.  Det var dagens  mest intressanta inlägg. [;

Av S - 23 september 2007 11:26

Japps, då klev jag innanför dörren inatt. :P

Gick bra att jobba igår, var massa jackor, nån gång blev det lite stressigt sådär, men för det mesta var det okej. Kvällen gick rätt snabbt oxå. 

Dogge var bra, det blev lite fart på dansgolvet såg det ut som. Han lottade även ut en cykel.. "Cykel på köpet.." ni vet. [;  

Knät donkade lite när jag skulle gå hem, blev nog lite för mkt rörelse igår iallafall, men trodde jag skulle ha ondare idag. Var nog bra att jag lindade så hårt igår. [:  

När jag och Camilla skulle gå hem så skulle vi försöka hitta Kent först, hittade han till slut nere, han stod o pratade med Dogge. Coolt. D är en cool kille. :D

Sen gick jaghem och la mig.

Nu ska jag ringa till mamma och se om hon har nå paj kvar, sen kanske det blir en fika hos Mackan som fyller  år idag. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards