Alla inlägg den 24 september 2007

Av S - 24 september 2007 22:33

Asså jag kände att jag bara måste visa upp lite bilder från "the old days".

Shit va roligt man hade ibland. ^-^ 

 Min personliga favorit av dessa är Prinsessan Karlsson!


Jag & Vera före Pinkparty.                          Frida & Vera  på nån förfest.

 

Vera på någon förfest igen.                             Jag på Harrys.  



                              Prinsessan Karlsson redo för Pinkparty!



Man kan inte annat än å skratta å tänka tillbaka till den här tiden.

Gosh, vi hade så roligt! [: 

Av S - 24 september 2007 22:10

Nu har jag legat och glott lite på teve igen, så skönt att bara ligga och inte göra nåt ibland. Såg Idol blandat med ID, sen blev det CSI blandat med Victoria Beckham, hon e rolig. ^-^

Tänkte typ borsta tänderna och hoppa i säng sen. Jättetrött.

Hörs imorrn.



Tidigare ikväll när jag låg å läste en gammal "dagbok" så kom jag på att jag har en viss saknad. Det vi hade, trots att det inte alls var nåt bra (för det mesta enligt mig, kan bero på hur fel det blev), så var det nog bland det bästa jag haft. Vi hade jue våra ljusa stunder. [:

Jag saknar dig ibland D.  

Av S - 24 september 2007 19:45

Jag la mig för att läsa lite förut, jag somnade på stört typ. Hann läsa några sidor, sen orkade inte ögonen hålla sig öppna någe mer. /:

Sov dock bara en halvtimme typ, så det var skönt. Ska kirra lite att äta nu, så jag kan sätta mig och kolla på Idol sen. [:


Av S - 24 september 2007 17:19

Ja, så var måndagens arbetsdag över. Skönt det, de är alltid lite segt efter helgen. Dagen gick iallafall bra, och knät överlevde. Fick även åka med Emily hem. Tack tack. [:

Skulle även vara duktig och ta med mig lite jobb hem, osså glömde jag det viktigaste på jobbet, så det blidde inget av med det. /:  


Imorrn är jag ledig. Då äre begravning. Mindre skoj det. ]: 


Nu ska jag kolla runt lite vad som hänt under dagen. [: 

Av S - 24 september 2007 06:43

Det är typ grått å trist ute idag. ]:

Lite skönt att få vara inne på förmiddan då iallafall, det är jue våran tur att ha planering idag. Härligt det. Skönt å få göra nåt annat nån dag faktiskt.

Idag jobbar Emily ute hos oss också, hela veckan rättare sagt, inte på min avdelning dock, men skojjs iallafall. [:

Nu ska jag strax kila till bussen, klar i tid fast att jag snoozade flera ggr. :P 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards