Alla inlägg den 26 september 2007

Av S - 26 september 2007 21:59

Så var kvällens scriptlektion till ända, skojjs att jag lär mig lite. [;


Blev kyckling till middag idag, det är jue ovanligt. ;P Men det är jue så himlans gott! Sen efter det så satte lektionen igång typ, så nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar för sängen. Upp 6 imorrn så. :P


Jag längtar till nästa månads löning! Chefen meddelade idag att från 1:a oktober så går jag upp på månadslön! Whee!!  Får månadslön plus september lön i oktober! Nice. Blir ny mobil och julklappar då. [; 


Nattinatt! 

Av S - 26 september 2007 19:32

Idag har vi gått mkt gjort på jobbet, skönt det. Imorse när jag kom dit strax efter 9 så hade vi 6 barn, sen tillkom ett så vi hade totalt 7 barn på avdelningen. Skönt att ha såna dagar ibland. På förmiddan så hade jag tema med 2 tjejer, vi målade. [: Sen skickade jag ut dem till dem andra barnen och satte mig själv å grejjade med massa papper å shit. Blev mest sånt för min å M´s del hela dan, man måste passa på att fixa sånt när man har lite barn, för någon planeringstid har vi ännu inte lyckats få in på schemat. It sucks.


Nu står maten i ugnen, den är typ klar strax, jag ska bara fixa nån sås till oxå, det blir nog curry idag. Yummie. Sen äre scriptkurs igen. [;


Lillasyster å en kompis till henne var förbi en sväng för en stund sen, dem förstod inte hur jag stod ut med att bo här när det var fotboll. Kan nämna att det är faen nästan så jag inte gör det. Så jobbigt!


Nu ska jag kika maten!  

Av S - 26 september 2007 08:25

Lite skönt med sovmorgon idag, mindre skönt å jobba till kvällen typ.

Men, sånt man får ta såhär en gång i veckan. :P

Idag efter jobbet händer inte många knop, kanske en sväng på hemmis och köpa middag, vem vet.

Imorrn äre löööön!! Då ska jag minsann en sväng på staden efter jobbet! [:

Nu: borsta tänderna å kila till bussen. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards