Alla inlägg den 27 september 2007

Av S - 27 september 2007 21:49

Fredag imorrn, vet inte riktigt vad jag ska hitta på! Sugen på att göra nåt roligt jue! Men vette 17 vad, Anna jobbar jue, vad ska ni andra göra?

Blir en sväng på stan efter jobbet iallafall, imorrn har jag nog tur å får åka bil med Emily, vi slutar samtidigt. [:

Mille och jag har grejjat med scriptskiten ikväll som vanligt, men jag har fått en lite klurig (enligt mig iaf) uppgift, så jag sparar den tills imorrn eftersom jag måste sova snart. [:

Eller snart o snart, jag hoppar i sängen NU! 

Av S - 27 september 2007 18:54

Asså, jag har visat lite bilder för er som jag kallar för "oldies".. nu tänkte jag visa RIKTIGA oldies!! Dem här är tagna för en herrans massa år sedan. Jag själv hade nog aldrig sett alla förräns häromdan. [;

Se o njut.. (spec du Jessica)  





 


      

Av S - 27 september 2007 13:22

Idag har jag som igår mest suttit inne och jobbat med papper, undantaget var utflykten på förmiddan jag gjorde med 2 barn, osså lunch och sådär såklart.

Nu sitter jag här igen och grejjar ett papper till föräldramötet nästan vecka, så jag passade på att blogga lite för att visa en bild jag hittade på datorn här på jobbet. [;



Bara 2,5 timmar kvar nu! Sen åker jag ner på stan!

Ska höra med mamma vilken tid vi ska äta, Emily var kanske sugen att hänga på, men det kan bli lite sent. Vi får se vad mamma har tänkt sig för tid.

Nu ska jag jobba vidare!

Av S - 27 september 2007 06:45

Nu tar jag mitt pick och pack för att åka och jobba lite, idag är det torsdag, vilket betyder utflykt för mig och resten av dagens temagäng.

Undra vart vi ska hitta på att gå?

  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards